سن سنجی پیشا-تاریخ، روسیاهی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)


🔴آیا میدانید دانشمندان نشان دادند لباس آینده شما در سال 2050 میلادی با لباس ویلیام یکم در سال 1066 میلادی هم سن خواهد شد و سن سنجی باستان شناسانه و پیشاتاریخ فرگشتی فاقد اعتبار است؟


حتماً تاکنون در خبرها شنیدید که شهری با قدمت 10 هزار سال یا غاری با قدمت 63 هزار سال کشف شد اما آیا از خود پرسیدید فرگشت گرایان چگونه این اعداد خیالی را بدست میاورند؟


بدست آمدن این اعداد در چارچوب روش رادیومتریک انجام میشود و لذا همچون دیگر روش های سن سنجی رادیومتریک، تعیین سن آنها نیازمند پیش فرضهای از قبل تعیین شده است!


این پیش فرضها شامل ثابت ماندن نرخ واپاشی کربن 14 در همه زمانها، بسته بودن سیستم و نسبت اولیه ایزوتوپ های کربن در نمونه ای است  که میخواهیم سن آنرا بدست آوریم.


حال تحقیقات جدید پیش فرض سوم فرگشت گرایان را به چالش کشیده و نشان داده که نسبت کربن 14 به 12 فرگشت گرایان که برای سن سنجی پیشا-تاریخ استفاده میکردند به زودی بی اعتبار خواهد شد. از همین روی خود انتشارات سکولار به ناچار اعتراف میکند:


تغییرات کربنی که در جو در حال رخ دادن است باعث میشود تیشرت تولید شده در سال 2050 با لباس ویلیام یکم در سال 1066 میلادی هم سن شود!


سپس مقاله در ادامه میگوید: در آینده اتمسفر ما قدیمی تر از آنچه هست به نظر خواهد آمد که سن سنجی رادیوکربن را برای آیندگان غیرممکن میکند!


بوووووووووووووووووووووووم! 

آنچه مقاله میگوید سراسر تایید طوفان جهانی نوح در 4300 الی 4500 سال پیش است که پیشا-تاریخ فرگشتی را ابطال و تاریخ 6000 ساله جهان را اثبات میکند زیرا اگر آزاد شدن کربن 12 به دلیل مصرف سوخت فسیلی باعث میشود اتمسفر ما قدیمی تر به نظر آید پس آزاد شدن کربن در طوفان نوح باعث میشود اتمسفر آن زمان خیلی قدیمی تر به نظر آید و لذا مواد سن سنجی شده بعد از طوقان نوح با پیشاتاریخ فرگشتی اشتباه گرفته شود!


💎توضیحات بیشتر:

🔴چیزی به اسم پیشا تاریخ وجود ندارد. این اولین چیزی هست که باید بدانید. انسان همانگونه که هست با همین توانایی ها در 6 هزار سال پیش خلق شده است و جد همه ما انسان ها آدم و حوا هستند. اما چون فرگشت گرا به فرگشت میلیون ساله باور دارد مجبور شده پیشا تاریخ را اختراع کند تا بتواند پلی بین میلیونها سال داروینی با تاریخ ثبت شده چند هزار ساله انسانی بزند.


🔺️پیشا تاریخ فرگشتی بخش های مختلفی دارد اما بخشی از این زمان تخیلی را شما با خبرهایی همچون یک غار 63 هزار ساله در کلدر لرستان کشف شد میشنوید. این سالها از طریق سن سنجی رادیوکربن به دست می آیند. سن سنجی رادیوکربن یک روش سن سنجی رادیومتریک است که ما در پست "پیدایش کپسول زمان رسوایی فرگشت" آن را مفصل توضیح دادیم. آن پست را پیدا کرده و با دقت بخوانید.


🔴در روش رادیوکربن یکی از پیش فرض ها نسبت کربن 14 به 12 است. مثلا فرض بگیرید این نسبت اکنون 1 به 10 است. اما در آینده به دلیل استفاده از سوخت های فسیلی این مقدار 1 به 50 میشود و لذا اگر شخصی در سال 2050 بمیرد و شما آن را با رادیوکربن سن سنجی کنید به نظر می آید او هزار سال قبل تر مرده است. یعنی زیاد شدن کربن 12 در جو علت پیرتر به نظر آمدن اوست که مقاله به آن اشاره میکند. (متن زیر):


Fossil fuels like coal and oil are so old that they contain no carbon-14. When their emissions mix with the modern atmosphere, they flood it with non-radioactive carbon

.

.

In radiocarbon dating terms this makes the atmosphere appear older, which is reflected in the tissues of plants taking in CO2 during photosynthesis, and their products such as cottons

.

.

In radiocarbon dating terms this makes the atmosphere appear older


⚠️خب این به روشنی تایید تقویم ادیان ابراهیمی و ابطال پیشاتاریخ فرگشتی است زیرا در طوفان جهانی نوح که کمابیش 4300 الی 4500 پیش اتفاق افتاده است فعالیت های آتشفشانی به دلیل حرکات سریع تکتونیکی به شدت زیاد بودند و لذا مقدار خیلی بیشتری کربن 12 در جو آزاد شده است. در نتیجه شخصی که بعد از طوفان در غار زندگی کرده و مرده به نظر میرسد 63 هزار ساله باشد در حالی که او واقعآ 4000 سال پیش مرده است❗


🔴لذا مرد غارنشین پیشا-تاریخ تنها یک اختراع فرگشتی است زیرا غار نشینان نودگان نوح بعد از طوفان جهانی بودند.


💎منبع:  ژورنال تمام سکولار آکادمی ملی علوم امریکا


https://phys.org/news/2015-07-fossil-fuel-emissions-complicate-radiocarbon.html


http://www.pnas.org/cgi/doi/10.1073/pnas.1504467112


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما