مساله پیچ خوردگی دلیلی محکم بر جوان بودن کهکشان ها

 

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


💎باز هم همه دانشمندان خدا را فریاد میزنند ولی فرگشت گرایان تحت قوانین سکولار حق تدریس و چاپ مقالات دانشگاهی را از آنها گرفته اند و یک دیکتاتوری شدید را در دانشگاه ها و مراکز آکادمیک جهان برپا ساختند!


طبق مشاهدات نجومی، سرعت مداری اجرام در دیسک کهکشانی تقریبآ یکسان است، ولی چون اجرام دورتر از مرکز کهکشان ها مدار بزرگتری دارند لذا زمانی بیشتری نیاز است تا یک چرخش را کامل کنند و نسبت به اجرام درونی تر عقب میمانند. این عقب ماندن مشکلی را بوجود می آورد که اصطلاحآ به آن مسئله پیچ خوردگی Winding problem میگویند!


لذا بعد از چند دور چرخش شکل مارپیچی خراب میشود و این خود دلیل محکمی بر آن است که کهکشان ها عمر بسیار کوتاهی دارند و فرصتی برای چرخش نداشتند و توسط یک هوش برتر از همان ابتدا به همین شکل خلق شده اند!!


به همین منظور فرگشت گرایان چندین فرضیه اضافی را به افسانه خود افزودند تا تضاد بین مشاهده و پیشبینی را برطرف سازند!!


💎ولی تا به امروز هیچکدام از این فرضیه ها نتوانسته شکل و ساختار این بازوهای مارپیچی را توضیح دهد و همانطور که در مقاله زیر در سال ۲۰۱۹ اشاره شده بعد از ۱۷۰ سال هنوز فرگشت گرایان درک درستی از چگونگی شکل گیری بازوهای مارپیچی و ساختار آنها ندارند!!


It is remarkable that after over 170 years of observations of spiral arms in galaxies our understanding of them remains incomplete


💎👈حال سوال این است آیا ۱۷۰ سال کافی نیست تا فرگشت گرایان بفهمند که پیش فرض طبیعت گرایی در مورد پیدایش کیهان (و موجودات درون آن) شکست خورده و باید برنامه تحقیقاتی را عوض کنند و شروع به چاپ کتب علمی خلقت گرایانه بکنند؟؟


منبع:

https://arxiv.org/abs/1904.11436

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما