دنباله دارها و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

  

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


💎یکی از شواهد قوی دال بر افسانه بودن فرگشت که فرگشت کیهانی، فرگشت زمینی و همچنین فرگشت مولکولی را همزمان در هم میکوبد کشف اکسیژن در دنباله دار پی67 است!


اکسیژن یک عنصر بسیار فعال است که سریعآ وارد واکنش میشود، اما این دنباله دار در کمای (Coma) خود مقدار عظیمی از اکسیژن را دارا میباشد که به خوبی نشان میدهد منظومه خورشیدی ما کمابیش شش هزار ساله است!


💎فرگشت گرایان برای ماله کشی این اکتشاف و حقیقت چند هزار ساله بودن منظومه شمسی، دست آویز فرضیه های مختلفی شدند.


توجه کنید این فرضیه ها همان دروغ هایی هستند که فرگشت گرایان میگویند تا فرض اولیه خود که جهان چند میلیارد ساله است را حفظ کنند. آنها در برابر ساحت سکولاریسم قسم یاد کردند که آفریدگار را نپذیرند و در دوران بحران اکتشافات علمی، به مفروضات خیالی خود بیافزایند! در علم و فلسفه علم به این فرضیه های اضافه اصطلاحآ Ah hoc گفته میشود و هرچه تعداد این فرضیه ها بیشتر شود مدل پیچیده تر شده و احتمال نادرست بودن آن افزایش میابد. از طرف دیگر هرچه یک مدل پیچیده تر شود افراد کمتری هم قادر هستند آن را بسنجند، بفهمند و برای ابطال آن اقدام کنند که این خود ضعف بسیاری بزرگ برای آن مدل است و باعث میشود بسته به شرایط دانشمندان به دنبال پارادایم های جایگزین بگردند.


💎با این حال آنچه در این مقاله به آن اشاره شده این هست که حتی با این مفروضات اضافی هم نمیتوان توضیح قابل قبولی برای آنچه مشاهده شده است بدست داد و طبق اعتراف خود مقاله، این مشاهده با پیشبینی فرگشت گرایان از تشکیل منظومه شمسی در تضاد آشکار است! (متن زیر)


Current Solar System formation models do not predict conditions that would allow this to occur


منبع:

https://www.nature.com/articles/nature15707


💎پس این یافته نشان میدهد جهان جوان است و آفرینش در زمان اندکی توسط یک خالق هوشمند انجام گرفته است!


این بزرگترین قدرت نظریه خلقت است که با کمترین فاکتور بزرگترین دشواری ها را حل میکند و باید جلوی آن سر تعظیم فرود آورد.


پس همچون یک انسان آزاد و مقتدر نوچگی در برابر سکولاریسم را کنار بگذارید و علم را از منجلاب فرگشت و سکولاریسم بیرون بکشید!!فسانه فرگشت طبیعی کاملآ منهدم شده و دیگر کسی توانایی بازیابی آن را ندارد!


در کانال تلگرامی توضیحات مفصلی در اینباره در آینده قرار خواهیم داد پس کانال تلگرامی را دنبال نمایید!

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما