سیاره مشتری و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


💎مشتری نیز همچون بقیه اجرام منظومه شمسی سندی کافی بر تهی بودن افسانه سحابی و فرگشت از شواهد تجربی است. زیرا موادی که در اتمسفر مشتری یافت شده فقط میتواند در 5 میلیارد کیلومتر آنطرف تر یعنی آنسوی مدار نپتون در تابلوی زمانی فرگشت گرایان جمع آوری شود!


این یافته به قدری دردناک است که نیچر مقاله ای با تیتر" اشتباه بزرگ " مینویسد و در همان خط اول اعتراف میکند ما حتی نمیدانیم مشتری در کجا و چگونه شکل گرفته است و آن را یک واقعیت شرم آور میداند! (متن های زیر)


Jupiter is the largest of all the planets. But results in Nature1now reveal the embarrassing fact that we know next to nothing about how - or where - it formed

.

.

But the region where these icy bodies formed would not have been cold enough to trap certain heavier elements - nitrogen and the inert gases argon, krypton and xenon - within the ice 


این یک ابطال قوی برای افسانه فرگشت و یک اثبات قوی بر خالقی هوشمند و توانا که منظومه شمسی را در شش هزار سال پیش آفریده است!


منبع:

https://www.nature.com/articles/news991118-10


آری فرگشت دیر-زمانی است که فروپاشیده و هیچکس نمیتواند آن را بازیابی نماید. تا دیر نشده توبه کنید و هرچه زودتر نوچگی و عملی برای سکولاریسم را کنار بگذارید و همچون یک انسان آزاده در برابر ظلم و ستمی که به علم در سیستم سکولاریسم شده است به پا خیزید!


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما