سیاره زحل و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

 خب دوستان و پژوهشگران عزیز


💎زحل بی شک یکی از سیاراتی است که همچون بقیه سیارات با اقتدار، آفرینش شش هزار سال پیش منظومه شمسی ما را فریاد میزند و نشان میدهد دستی هوشمند به دلخواه خود طرحی را برای هر سیاره در نظر گرفته است!


حلقه های زحل از دیرباز سدی بلند برای فرگشت گرایان بوده که تاکنون موفق به عبور از این سد، حتی با داستان های تخیلی خود که قابل آزمایش و تکرار و مشاهده نیستند، نشدند!


حتی شبیه سازهای آنها فلج مانده و با ده ها پارامتر تنظیم شده ذهنی باز هم مصائب آنان حل نمیشود!!


تا جایی که طبق سخن دانشمندان اگر فرض کنیم این حلقه ها مدت زمانی بسیار طولانی است که شکل گرفته باشند، باید تاکنون توسط گرد غبارهای بین سیاره ای آلوده میشدند، ولی شواهد تجربی نشان دهنده بکر بودن و خالص بودن آنهاست! (متن های زیر)


“The origin of Saturn’s rings remains elusive,” he says

.

.

But the clean water ice of Saturn’s ring system suggests that it may be much younger, since interplanetary dust should pollute it over time


منبع:

https://www.newscientist.com/article/2106108-saturns-rings-may-be-from-the-whirl-of-a-passing-icy-rock


💎لذا همان طور که میبینید افسانه پرستی به دانشگاه های سکولار راه پیدا کرده و منابع مالی و دلار های دولت های سکولار صرف کفرگویی میشود.. چرا که کلآ هدف از این تشکیلات این است که رد پای آفرینش در جهان را محو سازند!


 پس فراموش نکنید، فرگشت یک برنامه متافیزیکی و تحقیقاتی است که توسط دشمن بشریت سکولاریسم برپا شده تا مردم و انسان ها را از آگاهی و علم دور سازد و به منجلاب افسانه های کارتونی خود بکشاند! بدون دلارهای بیکران دولت های سکولار فرگشت هیچی نیست حتی اندازه یک داستان مصور برای کودکان هم نیست!

🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما