دنیس نوبل (اعتراف سکولارها به مردود بودن افسانه فرگشت)


خب دوستان و پژوهشگران عزیز


💎دنیس نوبل زیست شناس و فیزیولوژیست مورد قبول سکولارها اعتراف میکند که تمامی مفروضات نئوداروینیسم رد شده و دیگر قابل اتکاء نیست! مقاله او برای آن دسته از کسانی که میگویند افسانه فرگشت طبیعی رد نشده میتواند تو دهنی محکمی باشد! 


متن و لینک های زیر:

In this article, I will show that all the central assumptions of the Modern Synthesis (often also called Neo-Darwinism) have been disproved


 منبع: 

https://physoc.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1113/expphysiol.2012.071134  


💎دنیس نوبل در یک مصاحبه ای در سال بعد به روشنی حتی توسعه نئوداروینیسم را بیهوده میداند و خواستار جایگزینی کامل آن میشود زیرا او به خوبی دریافته که انتخاب طبیعی و جهش های رندوم قادر به توضیح منشاء انواع نمیباشد!  


متن و لینک زیر:


My understanding is that you are now calling for the modern synthesis to be replaced

.

.

Denis Noble: I would say that it needs replacing. Yes

.

.

The reasons I think we’re talking about replacement rather than extension are several


منبع:

https://www.huffpost.com/entry/replace-the-modern-sythes_b_5284211


البته توجه فرمایید منشاء انواع به وسیله انتخاب طبیعی که داروین آن را مطرح کرد از همان ابتدا تا به امروز اثبات نشده است که اکنون کسی بگوید حالا رد شده است!!


💎دویست سال است میکوشند با برنامه متافیزیکی فرگشت حقیقت خلقت را لاپوشانی کنند ولی این بنده خداها راهی جزء پذیرش همین افسانه ها ندارند چون اگر فرگشت طبیعی را نپذیرند باید حقیقت آفرینش خدای ادیان ابراهیمی در شش هزار سال پیش را بپذیرند که آنهم ممنوع است. پس مجبورند همین افسانه ها را تدریس کنند تا بلکه یک روزی توفیقی برای آنها حاصل شود و روزی افق های جدید برای اثبات آن باز شود!

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما