قمر انسلادوس و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

 


خب دوستان و پژوهشگران عزیز


💎فضاپیمای کاسینی از سال 2005 تا پایان ماموریت خود عکس ها و اطلاعات زیادی از قمر انسلادوس برای ما فرستاد یکی از سورپرایزهای این عکس نمایش آیفشان های این قمر بود که تا کیلومترها کریستال های یخی و بخار اب را به بیرون پرتاب میکند که نشانه دهنده خنک نشدن این قمر بعد از 4.5 میلیارد سال است!


همین امر موجب شده که بین فرگشت گرایان اختلافی عمیقی بوجود آید و به هم دیگر پس گردنی بزنند!


💎غیر مورد فوق که نشان میدهد این قمر نمیتواند چند میلیارد ساله باشد و خیلی جوان تر است، نکته قابل توضیح دیگر آن است که حتی ترکیب پارامترها برای پایدار کردن گرمای این اقیانوس زیرین فرضی با شکست مواجه شده است!


یعنی دانشمندان هرکاری کردند و هرچقدر با ذهن خلاق انسانی خود پارامتر تنظیم شده ساختند باز هم نتوانستند مدل سازی کامل انجام دهند. به بیان دیگر هیچ دلیلی وجود ندارد که ما پارامترهای تنظیم شده آنها را بپذیریم ولی با فرض این پارامترها باز هم فرگشت میلنگد و دانشمندان آن را مردود اعلام کردند. (متن ها و لینک زیر):


"There is no possible combination of parameters that allow for a thermally stable ocean," said James Roberts of the University of California, Santa Cruz
.
.

Roberts and his colleague Francis Nimmo, also from UCSC calculated the tidal heating expected inside Enceladus from the uneven tugging of nearby Saturn. In all the models studied, the moon could not sustain an ocean for more than around 30 million years


https://www.space.com/5528-frigid-future-ocean-saturn-moon.html


💎پارادایم فرگشت فرو ریخته و با زور دلار و قوانین سکولار به صورت مصنوعی تنفس میکند، مانند یک بیمار مرگ مغزی که زیر دستگاه اکسیژن زنده مانده است!


برای اطلاعات بیشتر کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما را دنبال نمایید: 

https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما