ستارگان نسل اول و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

   

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


🔴آیا میدانید در بین اینهمه کهکشان و اینهمه ستاره هنوز حتی یک ستاره نسل اول پیدا نشده است و افسانه بیگ بنگ روی هوا نزدیک 60 سال توسط سکولاریسم پروپاگاندا شده است تا ذهن مردم جهان را از خلقت شش هزار ساله دور و منحرف سازد؟ 


اگر افسانه بیگ بنگ درست باشد وجود ستارگان نسل اول برای آن یک ضرورت است زیرا بیگ بنگ فقط میتوانسته عناصر هیدروژن، هلیوم و لیتیوم تولید کند و بقیه عناصر سنگین تر در دل ستارگان بوجود می آیند اما تمام ستارگانی که تاکنون مشاهده شدند دارای عناصر سنگین تر از هیدروژن، هلیوم و لیتیوم هستند!


یعنی همه عناصر لازم برای حیات از  همان ابتدا وجود داشتند و همانطور که خداوند در قرآن میفرمایند ابتدا زمین را خلق کرده  و بعد به آسمان ها پرداخته است!


اما نکته مهمتر آن است که حتی پیشبینی فرگشت گرایان بار دیگر غلط از آب در آمده است زیرا فرگشت گرایان پیشبینی کرده بودند که نزدیک 400 میلیون سال بعد از بیگ بنگ سر و کله ستارگان نسل اول پیدا میشود ولی تحقیقات چیز دیگری میگوید!


به اعتراف تحقیقات سال 2020 دانشمندان و ناسا تا 500 میلیون سال بعد از بیگ بنگ هنوز اثری از ستارگان نسل اول پیدا نشده است! در حالی که انتظار داشتند در بازه 400 میلیون سال تا 700 میلیون سال بعد از بیگ بنگ آنها را بیابند!


در نتیحه مثل همیشه داستان کودکانه بیگ بنگ را تغییر دادند و دوران  تاریک Dark age را از 400 میلیون  سال به 180 میلیون سال کاهش  دادند و همینطور عمر ستارگان نسل اول را تا پنج میلیون سال تقلیل دادند، لذا افسانه گرایان فرگشتی به تازگی تصویر زیر را به جاي تصویر اسلاید اول به مردم جهان نمایش میدهند که 180 میلیون سال جایگزین 400 میلیون سال شده است!!

https://blogs.voanews.com/science-world/files/2018/03/180228131115_1_900x600-887x600.jpg


🔴حال سوال این است چرا افسانه فرگشت که تهی از شواهد تجربی است در دانشگاه تدریس میشود ولی نظریه خلقت با بهترین توضیح و قوی ترین تبیین ممنوع اعلام میشود؟


درود بر شما ... زیرا این دانشگاه ها سکولاریزه شده هستند و از اربابان دولتی خود دلارهای کلان دریافت میکنند تا به صورت سیستماتیک کفرورزی را ترویج کرده و اثر خلقت و خدای ادیان ابراهیمی را در زمین پاکسازی کنند!


🔴اما چند نکته دیگر هستند که جا دارد اشاره شود. ستارگان نسل اول برای بیگ بنگ الزامی و ضروری هستند اما به این معنی نیست که با کشف آنها بیگ بنگ اثبات میشود بلکه کشف این ستارگان فقط جلوی یک بحران جدی برای بیگ بنگ و ابطال شدن آن را میگیرد. هرچند با پیدا نشدن این ستارگان باز هم فرگشت به عنوان یک باور متافیزیکی ابطال نمیشود ولی تابلوی زمانی قطعآ تغییر میکند!!


اما نکاتی که خود ناسا به آن معترف است جملات زیر هستند:

The exploration of the very first galaxies remains a significant challenge in modern astronomy. We do not know when or how the first stars and galaxies in the universe formed


طبق این اعترافات فرگشت گرایان حتی نمی دانند کی و چگونه اولین ستارگان و کهکشان ها بوجود آمدند ولی آیا در جایی شنیدید به این اعتراف کنند؟ خیر ... فرگشت گرایان و سکولارها با این باگ های بزرگ جوری بیگ بنگ را پروپاگاندا کردند که فقط آکادمی خلقت گرایان است که برای اولین بار از این باگ ها پرده برداری میکند!


فرگشت گرایان همیشه در حال تعریف، تمجید و هورا کشیدن برای بیگ بنگ هستند و اشکلات اساسی آن را به شما نمیگویند تا بتوانند ضربه ای محکم بر اعتقادات شما وارد کنند! بیگ بنگ همانطور که پروفسورمایک دیزنی اولین کاشف تب اخترهای نوری میگوید یک افسانه قومی و قبیله ای است و ژورنال امریکن ساینتیفیک در سال 2019 اعتراف میکند این افسانه تهی از شواهد تجربی است ولی با تبلیغات گسترده با این افسانه ضربه بزرگی به اعتقادات بسیاری از پیروان ادیان ابراهیمی زده اند!


این نقش تبلیغات و دلار را به خوبی نشان میدهد که چگونه دولت فدرال امریکا با غارت جهان و با غارت مردمان خودش و گرفتن مالیات از آنها در حال تبلیغ ایدلوژی و باور متافیزیکی فرگشت است و سالیانه میلیارد ها دلار خرج این افسانه میشود و برای آن انیمیشن و مستند سازی میکنند و کنفرانس های مختلف برگزار میکنند و شبکه های تلویزیونی را خریده و حتی سریال و فیلم میسازند تا این افسانه ها را در آنها نمایش دهند!


🔴تنها راه آزاد سازی انسان ها از جهل و گمراهی براندازه سکولاریسم است و راه دیگری متصور نیست!



🔴نکته آخر اینکه در مقاله مربوطه به چیزی اشاره شده که حتی ناسا هم شرمسار است آن را بیاورد! در مقاله مربوطه گفته شده که در رد شیفت های بالاتر از 9 یعنی کمتر از پانصد و پنجاه میلیون سال بعد از بیگ بنگ هنوز انتظار دارند کهکشان های بسیاری یافت شود!! این یک فاجعه برای بیگ بنگ و تابلوی زمان آن است! (متن زیر)


we are still not reaching the first stars and galaxies at z ∼ 9.....  it is clear that galaxy and structure formation predates even this very early redshift


جیمز وب بسیاری از چیزها را روشن خواهد کرد و همچون همه فضاپیماها و تلسکوپ های ناسا که خلقت شش هزار سال پیش الله را اثبات کردند آن هم ضربه محکمی بر کمر افسانه گرایان سکولار خواهد زد!



منابع:

https://www.nasa.gov/feature/goddard/2020/hubble-makes-surprising-find-in-early-universe


https://arxiv.org/abs/1807.07580


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


x

🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما