سرعت نور و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

    

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


🔴آیا میدانید افسانه گرایان سکولار در نهایت اعتراف کردند ثابت بودن سرعت نور فقط یک فرض است و آنها به راستی سن جهان را نمیدانند؟


🔴تیتر مقاله اینگونه شروع میشود: هیچ راهی برای اندازه گیری سرعت نور در یک جهت وجود ندارد! (متن زیر)


There's no way to measure the speed of light in a single direction


🔴در پاراگراف بعدی مقاله میگوید: قلب نسبیت بر این واقعیت استوار است که سرعت نور مطلق است ولی یک مشکل وجود دارد، تاکنون چنین چیزی اثبات نشده است! (متن زیر)


Central to relativity is the fact that the speed of light in a vacuum is an absolute constant. The problem is, that fact has never been proven


🔴مقاله در ادامه میگوید: در حالی که نسبیت فرض میکند سرعت نور در خلاء یک ثابت جهانی است ولی این سرعت قابل اندازه گیری نیست چرا که شما راهی ندارید تا ساعت ها را با هم همزمان کنید! (متن زیر)


relativity assumes the vacuum speed of light is a universal constant, it also shows the speed can never be measured

.

.

You can't synchronize them without knowing the speed of light, which you can't know without measuring


🔴سپس مقاله میگوید: نور مجبور نیست که در همه جهات سرعت ثابت داشته باشد بلکه مجبور است فقط به صورت میانگین رفت و برگشت سرعت ثابت داشته باشد. آزمایشات موافق این ایده هستند که نور میتواند سریع تر از وقتی که از ما دور میشود به سمت ما بیاید یعنی وقتی ما به اجرام کیهانی با فاصله چند میلیارد ساله نوری نگاه میکنیم در واقع به گذشته کوتاه تری نگاه میکنیم! (متن زیر)


Light doesn't have to have a constant speed in all directions, it just has to have a constant "average" round-trip speed.


🔴پس وقتی آدم (ع) شش هزار سال پیش و در روز ششم بر روی زمین خلق شد اگر یک تلسکوپ قوی داشت میتوانست سیاره WASP-7b که احتمالأ در روز پنجم و چند ساعت قبل تر خلق شده بود را مشاهده کند و لازم نبود 520 سال صبر کند تا نور آن سیاره به زمین برسد!


🔴بنابراين سوال اساسی این است چرا  هنوز افسانه ابطال شده فرگشت را در دانشگاه ها تدریس میکنند و اجازه نمیدهند خلقت گرایی در دانشگاه ها تدریس شود؟


درود بیکران بر شما زیرا فرگشت یک باور متافیزیکی است و هدف آن مشروعیت بخشی به سکولاریسم است و با زیست    انگلی خود که از منابع دولت های سکولار و در رأس آنها دولت فدرال امریکا تأمین میشود مردم جهان را از دستیابی به یک فکت علمی و تاریخی محروم ساخته است!


🔴نکته آخر آنکه فراموش نکنید بار اثبات به دوش مدعی است. پس وظیفه فرگشت گرا است که نشان دهد نور از آندرومدا دو و نیم میلیون سال طول میکشد تا به زمین برسد! پس تا آن زمان فرگشت تهی از شواهد تجربی است و فقط با مفروضات و دلارهای دولت فدرال زنده مانده است.




منابع:

ژورنال داوری همتا به همتا شده انجمن نجوم استرالیا انتشارات آنلاین دانشگاه کمبریج:


https://www.cambridge.org/core/journals/publications-of-the-astronomical-society-of-australia/article/abs/oneway-speed-of-light-and-the-milne-universe/193D9277D6E2DC7A825979FF1ECE4C84


https://phys.org/news/2021-01-there-no-way-to-measure.html


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما