پیدایش حیات، انهدام فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

🔴آیا میدانید در سال 2008 فرگشت گرایان معترف شدند خاستگاه ویژگی کایرالیته که برای پیدایش حیات ضروری است همچون یک راز بزرگ برای آنهاست؟


🔴در پست های گذشته گفتیم لویی پاستور که یک مسیحی خلقت گرا بود 2 سد بزرگ مقابل افسانه گرایان فرگشتی قرار داد. سد اول اصل بیوجنسیس یا زایش حیات از حیات بود که پاستور طی آزمایشات مختلف آن را به اثبات رساند. این اصل تاکنون حتی یک مورد نقض هم به خود ندیده است اما چون فرگشت گرایان و اربابان سکولار آنها همواره از دشمنان راستین علم و مشاهدات تجربی بودند در مقابل این اصل، افسانه آبیوجنسیس را سرودند و گفتند حیات از غیرحیات زاده شده است. آنها تلاشهای بسیاری برای اثبات این ادعا انجام دادند که شاید معروف ترین آن آزمایش میلر باشد.


میلر خودش معترف بود طی آزمایشی موفق شده تعداد محدودی از آمینواسیدهای مورد نیاز حیات را تولید کند. به بیان دیگر آزمایش میلر نشان میداد که زایش حیات از غیرحیات ممکن نیست ولی فرگشت گرایان آنرا دلیلی بر ادعای آبیوجنسیس در نظر گرفتند و آنرا با کمک رسانه های سکولار در سطح جهانی پروپاگاندا کردند


🔴وانگهی اینجاست که سد دوم پاستور ظهور میکند. این سد با اصل کایرالیته شناخته میشود. به بیان دیگر هر روشی که به صورت طبیعی بتواند آمینواسید تولید کند مخلوط نهایی مقادیری یکسان از آمینواسیدهای چپ سو و آمینواسیدهای راست سو خواهد بود.


اما به طرز معجزه آسایی حیات در چنین مخلوطی شکل نگرفته است بلکه تقریباً تمام حیات از آمینواسیدهای چپ سو پدید آمده است. لذا این به خوبی نشان میدهد پیدایش حیات به صورت طبیعی رخ نداده بلکه به صورت ماوراء الطبیعه بوده است. لذا سالهاست که فرگشت گرایان به دنبال یک مکانیسم طبیعی هستند که آمینواسیدهای راست سو را از مخلوط میلر حذف کنند، چیز که برای آنها بزرگترین راز پیدایش حیات است. هرچند ما میدانیم رازی در میان نیست زیرا الله حیات را 6 هزار سال پیش خلق کرد.


💎توضیحات بیشتر:

🔴آنچه در اسلایدها گفتیم بسیار ساده است. آمینواسیدها واحدهای سازنده پروتئین هستند. اما آنها یک خاصیت عجیبی دارند که به آن کایرالیته میگویند. یعنی عدم تقارنی در آنها وجود دارد که موجب میشود یا چپ سو باشند یا راست سو.


تقریباً تمام حیات برای پایه آمینواسیدهای چپ سو میباشد. وانگهی این خاصیت تنها محدود به آمینواسیدها نمیشود بلکه قندهای سازنده "دی اِن اِی" و "آر اِن اِی" نیز راست سو هستند.


🔴حال سوال اساسی این است مخلوط چپ سو بودن و راست سو بودن چطور در مرحله نخست پدید آمده؟ در حالی که ما میدانیم آمینواسیدها و یا قندهای تولید شده، همواره مخلوطی برابر از مولکول های چپ سو و راست سو هستند که به آن مخلوط راسمیک میگویند. (دقت کنید محصول نهایی آزمایش میلر هم یک مخلوط راسمیک است)


⚠️پس چون فرگشت گرایان پای خدا و آفرینش هوشمند را از پیدایش حیات کنار گذاشتند لذا مجبورند یک مکانیسم طبیعی بیابند که بتواند راست سو بودن و چپ سو بودن مولکولها را از مخلوط راسمیک حذف کرده و یا ایزوله کند که بعضآ به آن هوموکایرالیته هم میگویند.


🔴در این مقاله سکولارها یک سناریو ممکن را ترسیم کردند که در اینجا قصد ندارم به طور کامل جزئیات تخصصی مقاله را توضیح دهم اما آنچه در انتهای مقاله نتیجه گیری شده این است که این روش بازهم نتوانسته تمام مولکولهای راست سو و یا چپ سو را ایزوله و یا حذف کند! هرچند در مقاله از اختلاف قابل توجه یاد کرده اما این اختلاف ده درصد بوده! (متن زیر)


Our study shows that spin-polarized secondary electrons interacting with chiral molecules could produce a significant excess of a given chirality in pre-biological molecules


⚠️به همین روی مقاله در زیر تیتر خود این شکست را به صورت کاملآ شفاف بیان کرده و میگوید: آغاز کایرالیته در بنیادین ترین واحدهای ماده یکی از بزرگ ترین رازهای پیدایش حیات است. (متن زیر)


The inception of chirality from the elementary building blocks of matter is one of the great mysteries of the origin of life


🧿آری دو سد بزرگی که لویی پاستور در مقابل طبیعت گرایی فرگشتی قرار داد هر روز در حال بلندتر شدن و ضخیم تر شدن است و همه آزمایشات فرگشت گرایان با کله به آنها میخورد ❗


چرا؟ زیرا حیات ۶ هزار سال پیش به صورت هوشمند پدید آمده است و این یک حقیقت و فکت علمی و تاریخی است.


💎رفرنس: ژورنال "فیزیکال ریوو" وابسته به انجمن فیزیک امریکا


https://www.sciencedaily.com/releases/2008/12/081201144735.htm


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)