دایناسور الافروسور و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

       

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


🔴آیا میدانستید در سال 2020 دانشمندان با کشف فسیل یک دایناسور الافروسور در استرالیا میخ تابوت افسانه فرگشت را سفت و سخت کوبیدند؟


این فسیل در اوایل دوران کرتاسه که مربوط به 110 میلیون سال پیش است پیدا شده که برای فرگشت گرایان سم خالص است زیرا آنها  بر مبنای کشف دیگر فسیل ها تصور میکردند الافروسور ها 150 میلیون سال پیش و در اواخر دوران ژوراسیک منقرض شدند!


این اختلاف 40 میلیون ساله نشانگر اشتباهات فاحش فرگشت گرایان برای تعیین سن زمین است و همانطور که در گذشته گفتیم افسانه گرایان فرگشتی با پیش فرض های غلط در روش رادیومتریک، سن زمین و لایه های زمین را بدست آوردند!


حالا شاید یک فرگشت گرا که در برابر فهمیدن خلقت 6 شبانه روزی مقاومت میکند پیدا شوند و برای ماست مالی بگوید ما فرگشت گرایان به اشتباه تصور میکردیم الافروسورها 150 میلیون سال پیش منقرض شدند ولی حالا فهمیدیم آنها 110 میلیون سال پیش منقرض شدند!


اگر یک فرگشت گرا چنین ادعایی کند 3 مشکل اصلی دارد!


🔴اولأ با اين ادعا طبق معمول تاریخ جهان و تابلوی زمانی فرگشت عوض میشود و چیزی که مدام و هر سال با یک کشف جدید تغییر کند قابل اعتماد نیست و یک سردرگمی و ماله کشی محض است!


🔴دومأ فرگشت در این 40 میلیون سال مشغول چه کاری بوده که الافروسورها به همین شکل باقی ماندند؟ توجه کنید برای یک خلقت گرا جواب به این سوال واضح است زیرا عمر واقعی جهان 6000 سال است و زمان کافی برای فرگشت این موجودات وجود نداشته است!


یعنی حتی اگر ما خلقت گرایان فرض کنیم طبیعت بدون دخالت یک موجود فراطبیعی با روش هایی مثل جهش های رندوم و انتخاب طبیعی میتواند گوناگونی های حیات را خلق کند آنگاه بازهم ما نشان دادیم زمان کافی برای این فرض وجود نداشته است!


🔴سومأ و از همه مهمتر چطور هیچ اثری از فسیل های الافروسورها در فاصله چهل میلیون ساله وجود ندارد؟ یعنی این دایناسورها پرواز کردند و به فضا رفتند و بعد از 40 میلیون سال دوباره به زمین آمدند؟ چرا فرایند فسیل سازی در این زمان طویل از آنها فسیل به جا نگذاشته است؟

جواب این سوال نیز برای خلقت گرا روشن است! فسیل سازی یک فرایند سریع است که در طوفان جهانی نوح و در چند ماه صورت گرفته است و فاصله بین لایه های زمین شناسی کرتاسه نخستین و ژوراسیک پسین، چهل میلیون ساله نیست، بلکه چند روزه است!


پی نوشت طولانی:

🔴همانطور که میبینید افسانه فرگشت تهی از شواهد تجربی است و حتی یک مورد که این افسانه را تایید کند در جهان به این بزرگی و پهناوری وجود ندارد و تمامی شواهد به یک خلقت در شش شبانه روز در شش هزار سال پیش همراه با یک طوفان جهانی در 1700 سال بعد اشاره دارد!


🔴مقاله میگوید این فسیل چهل میلیون سال جوان تر از چیزی است که تصور میشده اما از فرگشت گرایان بعد از یک سال صدایی در نیامده است! (متن زیر)


And it’s a dinosaur out of time. Most of its known relatives — like Elaphrosaurus from Tanzania, and Limusaurus from China — lived near the end of the Jurassic Period, around 160–145 million years ago..... By contrast, the new Victorian elaphrosaur dates to almost 40 million years later from the Early Cretaceous Period and is one of only two Cretaceous elaphrosaurs  ever found


🔴حتی ویکی پدیا که یک دانشنامه فرگشتی است هنوز بعد از یک سال اطلاعات خود را به روز نکرده است زیرا تغییر تابلوی زمانی چهل میلیون ساله چیز جالبی نیست و اگر تابلوی زمانی را تغییر میدهید باید بتوانید داستان هایی که در این چهل میلیون سال سرایید را در دل این تغییر جای دهید و این کاری بسیار دشوار است  که باعث میشود از نو و دوباره داستان نویسی کنید و برای همین هیچ فرگشت گرایی این کار را دوست ندارد!


🔴 با این حال من حتی فرض کردم اگر یک فرگشت گرایای مقاوم در برابر فهمیدن بخواهند شروع به ماست مالی کنند بازهم دشواری های بیشتری برای او ایجاد میشود و طبق معمول فرض رو فرض گذاشتن نه تنها مشکل آنها را حل نمیکند بلکه پارادایم فرگشت را تخیلی تر و غیرمحتمل تر میسازد و طبق تیغ اوکام باید آن را به سطل زباله سپرد!


🔴باشد که به راه خدا درآیید و از سکولارها اعلام انزجار کنید و با یک قیام جهانی به زیست انگلی این ایدلوژی و باور متافیزیکی که از منابع مادی مردم تغذیه میشود پایان دهید❗


منابع:


http://www.swinburne.edu.au/news/2020/05/swinburne-palaeontologists-identify-toothless-victorian-dinosaur


https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1342937X20301234


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما