اختاپوس ها و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

 

خب دوستان و پژوهشگران عزیز

🔴آیا میدانستید دانشمندان در سال 2008 با پیدا کردن 5 فسیل از اختاپوسها افسانه متافیزیکی فرگشت را به خاک و خون کشیدند؟


خط اول مقاله اینگونه آغاز میشود: بسیار دشوار است که فسیل استخوان دایناسوری کشف شود ولی حالا فسیل اختاپوس های 95 میلیون ساله که نرم تن و هم سن دایناسورها هستند پیدا شده که بسیار غیرمحتمل است! (متن زیر)


It's hard enough to find fossils of hard things like dinosaur bones. Now scientists have found evidence of 95 million-year-old octopuses, among the rarest and unlikeliest of fossils, complete with ink and suckers.


چرا مقاله میگوید غیرمحتمل است؟ زیرا همانطور که خود مقاله در ادامه اعتراف میکند اختاپوس ها از ماهیچه و پوست درست شدند و لذا وقتی میمیرند به سرعت تجزیه شده و در چند روز تبدیل به مایع لزج میشوند و امکان فسیل شدن ندارند!


The body of an octopus is composed almost entirely of muscle and skin. When an octopus dies, it quickly decays and liquefies into a slimy blob. After just a few days there will be nothing left at all. And that assumes that the fresh carcass is not consumed almost immediately by scavengers.



وانگهی مقاله در ادامه میگوید: نه تنها فسیلی که از این نرم تنان به جا مانده بسیار بعید به نظر میرسد بلکه حتی ما میتوانیم جزئیات بسیاری از این موجودات از جمله آثار ماهیچه ها، مکنده ها و حتی جوهر به جا مانده از آنها را ببینیم! (متن زیر)


The specimens preserve the octopuses' eight arms with traces of muscles and rows of suckers. Even traces of the ink and internal gills are present in some specimens


لذا معمای این فسیل ها با مشاهده ریزترین جزئیات پیچیده تر میشود، زیرا نشان میدهد حتی زمان کافی برای تجزیه و تخریب اجزای سازنده بدن آنها برای مدتی هرچند کوتاه وجود نداشته و آنها به احتمال بسیار بسیار زیاد زنده و سریع دفن شدند!


🔴این دسته یافته ها به روشنی حقیقت طوفان جهانی نوح و خلقت 6 هزار سال پیش را نشان میدهند، ولی برای آنکه این مقاله توسط سکولاریسم اجازه چاپ بگیرد دانشمندان مجبور هستند فرض روی فرض بیاورند تا از وضوح حقیقت طوفان کاسته شود لذا مقاله در ادامه میگوید: این شانس وجود داشته که جسد این موجودات در کف دریا و آبهای کم اکسیژن فرود آمده باشد. پس جسد آنها از دست لاشه خواران مصون مانده و در غیاب اکسیژن و توسط یک رسوب گذاری بسیار تند و سریع تبدیل به فسیل شدند!


همانطور که مشاهده کردید حتی با اضافه کردن فرض های تخیلی همچون جسد دست نخورده و آبهای کم اکسیژن، بازهم مقاله نمیتواند از این حقیقت فرار کند که یک رسوب گذاری بسیار تند و سریع رخ داده که تداعی کننده طوفان سراسری و جهانی نوح میباشد!


وانگهی چرا دو فرض دیگر آنها تخیلی و نشان دهنده چهره خبیث سکولاریسم است؟ برای پاسخ پی نوشت را بخوانید!


پی نوشت:

🔴 مقاله در فرض اول میگوید جسد این موجودات دست نخورده باقی مانده است! 


سوال خلقت گرایان این است چطور فهمیدند این موجودات مرده بودند؟ دقت کنید اگر یک آخوند از واقعه کربلا که شاهدان عینی داشته جزئیاتی تعریف کند سکولارها میگویند مگر او آنجا بوده که این جزئیات را میداند، ولی اگر یک فرگشت گرا از یک واقعه که در ۹۵ میلیون سال پیش رخ داده و شاهد عینی نداشته جزئیاتی تعریف کند، سکولارها ساکت میمانند و نمیگویند او این جزئیات را از کجا میداند! زیرا فرگشت گرا در حال مشروعیت بخشی به سکولاریسم است ولی آخوند در حال زیر سوال بردن سکولاریسم است. این استاندارد دوگانه در بین دین ستیزان تنها به دلیل باور متافیزیکی آنهاست و ربطی به فکت ها و واقعیت تاریخی ندارد!


پس مقاله برای فرض اول خود دلیل کافی نیاورده و این موجودات همانطور که گفتیم زنده زنده دفن شدند که با جزئیات واضح فسیل آنها تطابق و انسجام دارد.


🔴 مقاله در فرض دوم میگوید جسد این موجودات به کف دریا و آبهای کم اکسیژن رسیده است! دقت کنید بازهم فرضی غیر قابل آزمایش، غیر قابل مشاهده و تکرار! هیچوقت چنین چیزی قابل مشاهده و قابل آزمایش نخواهد بود زیرا گذشته تمام شده و دیگر در دسترس نیست!


ما نمیتوانیم راستی آزمایی کنیم آیا اول موجود مرده و به کف دریا رسیده و یا آواری بزرگ از رسوبات او را دفن کرده و کشته است!


ضمن اینکه هیچکس نمیتواند به ۹۵ میلیون سال پیش سفر کند و آبی که این موجود در آن بوده را آزمایش کند تا ببیند کم اکسیژن بوده یا خیر، چقدر عمق داشته و آیا در جایی بوده که شرایط نرمال برای رسوب گذاری سریع را داشته باشد یا خیر و ...!


🔴 در ثانی حتی اگر فرض کنیم این موجودات مرده بودند و سپس در کف آبهای کم اکسیژن آرام گرفتند، آزمایشات انجام شده نشان میدهند حتی با وجود اکسیژن کم در آب، بازهم موجودات در شش الی هفت روز تجزیه میشوند!


🔴 ثالثآ بستر آبهای آزاد مملو از باکتری هاست و لذا حتی اگر این موجودات در آبهای کم اکسیژن از دست لاشه خواران دریایی در امان مانده باشند، از دست باکتری ها نمیتواند در امان بمانند و حتی بعد از رسوب گذاری توسط باکتری ها تجزیه میشوند!


🔴 در نتیجه تنها فرضی که ما خلقت گرایان با آن موافق هستیم همین رسوب گذاری سریع است که ضرورت غیرقابل انکار این فسیل هاست و بقیه فرض ها فقط با هدف کاهش شدت وضوح حقیقت طوفان سراسری نوح مطرح شده است!


این یافته ها به خوبی نشان میدهند که فسیل سازی نه یک فرآیند میلیون ساله بلکه یک فرآیند چند روزه است که ذیل طوفان نوح به وقوع پیوسته است.


منابع:

https://www.livescience.com/3408-rare-fossil-octopuses.html


https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/j.1475-4983.2008.00828.x


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما