اختاپوس ها و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه) قسمت پاياني

 

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


🔴کشف 5 فسیل اختاپوس در سال 2008 برای فرگشت گرایان یک سم مهلک بود زیرا وجود فسیل های نرم تنان از پیشبینی های نظریه خلقت بود و فرگشت گرایان از جمله خود داروین تصور نمیکردند بتوانند فسیلی نرم تن پیدا کنند!


مقاله از قول فرگشت گرایان میگوید: فسیل شدن بافت های سخت مثل استخوان دایناسورها بسیار دشوار است و شرایط بسیار خاصی میطلبد ولی حالا فسیل های نرم تنان هم سن دایناسورها با وضوح بالا پیدا شده که اگر معجزه نباشد کمتر از معجزه نیست!


این فسیل ها نه تنها نشان میدهند که افسانه میلیون ساله شکل گیری لایه های زمین و فرگشت زمینی تخیلی بیش نیست بلکه نشان میدهد حتی افسانه تبدیل تک سلولی ها به انسان و فرگشت زیستی نیز تخیلی کودکانه و داستانی بیش نیست!


زیرا در این فسیل ها گونه هایی از اختاپوس ها وجود دارد که شبیه به نخستی سانان نیستند و به اعتراف خود مقاله یکی از آنها اصلأ قابل تمییز با اختاپوس های مدرن نمی باشد!


پس سوال اساسی این است که چطور از 95 میلیون سال پیش تاکنون اختاپوس ها فرگشت نیافتند؟ براساس ادعای فرگشت گرایان، شبه-کپی ها طی تقریبآ 5 میلیون سال تبدیل به انسان مدرن شدند، لذا با همین منطق چطور طی 95 میلیون سال اختاپوس ها هیچی نشدند؟


جواب این سوال برای خلقت گرایان روشن است. زیرا این فسیل ها 4300 ساله هستند و زمان کافی برای فرگشت اختاپوس ها وجود نداشته است که این نتیجه گیری با ماهیت به جا ماندن خود فسیل این نرم تنان تطابق کامل دارد!


دقت کنید ما خلقت گرایان حتی اگر قبول کنیم مکانیسم های مادی نئوداروینیست ها، بتواند به صورت طبیعت گرایانه پدید آورنده انواع حیات باشد،آنگاه این شواهد تجربی نشان میدهند فرگشت توهمی بیش نیست زیرا زمان کافی برای وقوع آن وجود نداشته است!


🔴 لذا از خود بپرسید چرا هنوز افسانه فرگشت در دانشگاه ها آموزش داده میشود ولی خلقت گرایی ممنوع است؟ چرا در دانشگاه ها به شما از فکت علمی خلقت 6000 سال پیش چیزی نمیگویند؟ بدتر از همه چرا دینتان را تحریف میکنند تا با افسانه فرگشت منطبق شود؟

درود بر شما یاران حقیقی اسلام... زیرا دانشگاه های غربی سکولاریزه شده هستند و در ایران هم منابع درسی از انتشارات دانشگاه های سکولاریزه شده تامین میشود و لذا به صورت سیستماتیک شما در طول دوران زندگی خود شست و شوی مغزی میشوید!


پی نوشت طولانی:

🔴 همانطور که در پست قبلی نشان گفته شد کشف این فسیل ها قلب فرگشت گرایان را تکه تکه کرده است زیرا تمامی پیش بینی های آنها اشتباه از آب درآمده است!


🔴 غیر آنکه وجود خود این فسیل ها برای فرگشت گرایان تراژیک بوده است حالا مشخص شده که این فسیل ها بیشتر به اختاپوس های مدرن نزدیک است تا به اختاپوس های نخستین! (متن زیر)


What most surprised Fuchs and his colleagues Giacomo Bracchi and Robert Weis was how similar the specimens are to modern octopus. "These things are 95 million years old, yet one of the fossils is almost indistinguishable from living species," Fuchs said.


به همین دلیل مقاله خودش اعتراف میکند با این اکتشافات همه پیشبینی ها برسر آنها آوار شده و یکبار دیگر تابلوی زمانی فرگشت ده ها میلیون سال تغییر کرده است و حالا باید آنها بنشینند همه داستان هایی که در این ده ها میلیون سال بدون وجود این موجودات نوشته بودند را ویرایش کنند! (متن زیر)


This insight pushes back the origins of the modern octopus by tens of millions of years, he said.


🔴 لذا تاریخی که مدام تغییر کند غیر قابل اعتماد و فاقد ارزش است. تاریخ جهان را ادیان ابراهیمی کامل و شفاف توضیح داده است و هزاران شاهد تجربی تایید کننده آن است!


🔴💎🔴 با تغییر مداوم داستان های فرگشت گرایان تنها یک چیز اثبات میشود که فرگشت هیچگونه پیشبینی ندارد! به عبارت دیگر یک نظریه علمی نیست. زیرا داستانی که بتواند تغییر کند تا با همه پیشبینی ها منطبق شود علم نیست بلکه هذیان گویی بدون پایان است!



منابع:

https://www.livescience.com/3408-rare-fossil-octopuses.html


https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/j.1475-4983.2008.00828.x


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما