پروتئین لاک پشت ها، واماندگی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

     

🔴 آیا میدانید دانشمندان در سال 2017 با کشف پروتئین لاک پشت ها در فسیل لایه های ائوسنِ طوفان سراسری نوح، افسانه متافیزیکی فرگشت را رسوای جهان ساختند؟


مقاله سکولارها با این تیتر آغاز میشود: 

“ کشف رنگدانه، کراتین و پروتئین لاک پشت 54 میلیون سال!


اما مقاله توضیح نمیدهد این 54 میلیون سال از کجا آمده و برای این ادعای خیالی هیچ شواهدی معرفی نمیکند زیرا فرگشت به عنوان فرض متافیزیکی اولیه قطعی در نظر گرفته میشود و چون این فرض اولیه نیازمند زمانهای  طویل و طولانی است، مفروضات خیالی بعدی مثل همین 54 میلیون سال برای حفظ فرض اولیه اختراع و ساخته میشوند!


در حقیقت، هیچ راهی برای اثبات ادعای 54 میلیون ساله فرگشت گرایان وجود ندارد  و گذشته برای همیشه از دسترس و راستی آزمایی خارج شده است و هیچ روش علمی قادر نیست سن چیزی را  بدست آورد، مگر با پیش فرض های از قبل تعیین شده!


وانگهی ادعای تخیلی 54 میلیون سال  برخلاف اکتشاف انجام شده است. زیرا پروتئین در ایده آل ترین شرایط طبق قوانین ترمودینامیکی و شیمیایی فقط میتواند هزار و نهایت هزاران سال دوام بیاورد، نه میلیون و میلیون ها سال! 


دقیقأ به همین دلیل پروفسور استیفن بروتسی  با کشف پروتئین 195 میلیون ساله فکش وا رفته بود زیرا تا قبل از کشف این فسیل ها هیچ فرگشت گرایی تصور نمیکرد چنین چیزی محتمل باشد، پس سوال اصلی این است چرا بعد از کشف این فسیل ها افسانه فرگشت ابطال نشده است؟ 


آفرین زیرا فرگشت به عنوان فرض متافیزیکی اولیه قطعی در نظر  گرفته میشود و لذا بعد از کشف این فسیل ها، فرض  متافیزیکی اولیه ابطال نشده بلکه مفروضات و داستان های بیشتری به فرض اولیه اضافه میشود تا آن را از شَر مغایرت با شواهد تجربی نجات دهد!


اینکار برخلاف تیغ اوکام است که همواره در علم استفاده شده است  ولی فرگشت گرایان دشمن تیغ اوکام و علم هستند زیرا در صورت استفاده از آنها، به سمت نظریه خلقت سُر میخورند که خلاف دستورات اربابان سکولار است!


🔺️در ثانی عدول از تیغ اوکام در این مقاله در یک جای دیگر هم بروز کرده است و مقاله میگوید: این فسیل نشان میدهد که رنگدانه های لاک پشت ها دستکم در 54 میلیون ساله اختراعی پیش فرگشت یافتند! (متن زیر)


The work 🔹️🔹️🔹️ also provides direct evidence that a pigment-based survival trait common to modern sea turtles evolved at least 54 million years ago


بازهم سراسر قصه و کاملآ برخلاف تیغ اوکهام. زیرا آنچه فسیل نشان میدهد دقیقآ برعکس این ادعا است❗


این فسیل طبق ادعای خود مقاله رنگدانه هایی دارد که در لاک پشت های کنونی و مدرن وجود دارد. فرگشت گرایان تصور میکردند این رنگدانه ها یک ویژگی انطباقی متاخر هستند که در طول میلیون ها سال فرگشت بدست آمدند. اما آنها چه چیز یافتند؟


⚠️یک فسیل 54 میلیون (ساله داروینی) که دارای این رنگدانه ها است که کاملآ برخلاف تصورات آنها بوده است❗


یعنی نه تنها فرگشتی رخ نداده بلکه آنچه اکنون هست دقیقا همانگونه که هست در 54 میلیون (ساله داروینی) پیش هم بوده است اما چون فرگشت گرایان پیش فرض طبیعت گرایانه دارند آنرا کاملآ برعکس تفسیر کردند. لذا این فسیل به لطف تیغ اوکام نشان میدهد که این لاک پشت ها فرگشت نیافتند بلکه طبق پیشبینی های نظریه خلقت همانگونه که هستند در 6 هزار سال پیش خلق شدند و در کمابیش 4300 سال پیش در زمان طوفان جهانی نوح تبدیل به فسیل شدند❗


🔴وانگهی ادعای آنکه این رنگدانه ها انطباقی هستند عدول از اصل استقراء هم است زیرا اگر یک رنگدانه که اکنون وجود دارند، 54 میلیون ساله موهومی پیش هم وجود داشته، پس طبق اصل استقراء هرچقدر زمان را کش دهید بازهم این رنگدانه ها وجود داشتند، مگر خلافش اثبات شود!


اصل استقراء آنچنان مهم است که علم مدرن توسط بیکن و نیوتن خلقت گرا بر اساس همین اصل بنا شد و این اصل یکی از بنیان های شناخت و معرفت علمی بوده است❗


🔴در نتیجه این مقاله سراسر اثبات نظریه خلقت است ولی با زبانی بیان شده است که افسانه فرگشت را به خواننده القاء کند. زیرا بیان خلقت به زبان طبیعت گرایانه پروژه سکولاریسم است


🔺️پس فرقی ندارد فرگشت در چه حوزه ای باشد، هرآنچه او میگوید سراسر افسانه است و هرچه هست همانگونه که هست در 6 هزار سال پیش خلق شده است و این یک حقیقت تاریخی و فکت علمی است❗


⚠️این پست مکمل پست قبل بود که نشان میدهد نه تنها فرگشت گرایان نمیدانند لاک پشت ها چطور پدید آمدند بلکه شواهد تجربی، اساس فرگشت را زیر سوال میبرد


💎منبع: 

بخش خبر دانشگاه سکولار کارولینای شمالی امریکا


https://news.ncsu.edu/2017/10/schweitzer-sea-turtle


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

x

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما