سکس ثبت شده در سنگ، اسقاط فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

      

🔴 آيا ميدانيد دانشمندان در سال 2012 با کشف فسيل لاک پشت هاي در حال جفت گيري در لايه هاي ائوسنِ طوفان جهاني نوح، افسانه متافيزيکي فرگشت را از اعتبار ساقط کردند؟


مقاله منتشر شده در انتشارات سکولار نيچر ميگويد: 

"وجود تجميعي فسيل لاک پشت ها و  ديگر موجودات در منطقه درياچه مسل آلمان همچون يک راز است!"


شاید برای شما سوال پیش آید چرا براي فرگشت گرايان و سکولارها همچون يک راز است؟ زيرا در اين منطقه ده ها هزار فسيل گوناگون با وضوح بالا پيدا شده که نشان از يک کشتار جمعي در اين منطقه دارد! چنين کشتار جمعي از پيشبيني هاي نظريه خلقت و طوفان سراسري نوح ميباشد که همچون پاشنه آشيلي براي سکولارها و فرگشت گرایان عمل میکند.


اما کار براي فرگشت گرايان وقتي بيخ پيدا ميکند و مسئله پیچیده تر میشود که در اين منطقه فسيل لاک پشت هاي در حال سکس پيدا ميشود! چنين چيزي طبق تيغ اوکام تنها يک توضيح ساده دارد که فسيل شدن آنها ناشي از يک دفن سريع بوده است


ولي چون دفن سريع درکنار يک کشتار جمعي پيام آور طوفان سراسري نوح است، فرگشت گرايان براي آنکه به سمت نظريه خلقت سُر نخورند، قصه سرايي را از اين نقطه آغاز ميکنند. لذا يکي از آنها که روح خود را به سکولاريسم فروخته ميگويد:

 "اين لاک پشت ها زماني که در حال جفت گيري بودند به لايه هاي زيرين درياچه سقوط کردند. آنجا که ممکن است به دليل فعاليت هاي آتشفشاني سمي شده باشد، مرگ اين لاک پشت ها را رقم زده است


دقت کنید آنچه خواندید سراسر قصه و داستان سرايي فرگشتي استهيچ کس نميتواند اين فرضيات خيالي را راستي آزمايي کند و گذشته براي هميشه از دسترس خارج شده است! سمي بودن درياچه تنها يک اختراع است که بايد آن را پذيرفت زيرا اگر آن را نپذيرند مجبورند طوفان جهاني نوح را بپذيرند که خلاف قوانين سکولاريسم است. 


پس اگر درياچه سمي بوده باشد، اگر در حين جفت گيري لاک پشت ها به لايه پايين سقوط کرده باشند، اگر در لايه پايين حين مسموم شدن ازهم جدا نشده باشند، اگر جسده در حال سقوط آنها بعد از مردن در همان پوزيشن باقي مانده باشد، اگر جسده آنها در کف درياچه از دست لاشه خواران در امان مانده باشد، اگر  باکتري ها و قوانين ترموديناميکي بدن آنها را تجزيه نکنند و اگر رسوب گذاري ميليون ساله اختراعي که هيچ کس آن را مشاهده و راستی آزمایی نکرده روي داده باشد، آنگاه اين فسيل شانس آن را دارد که تشکيل شود


در پاراگراف بالا 7 بار از کلمه اگر استفاده کردم. فرگشت تا همين اندازه مهمل است که يک خود فروخته را مجبور ميکند با گذر از تيغ اوکام و با آوردن 7 شرط، يک داستان خيالي اختراع کند تا افسانه فرگشت را از دست مغايرت با شواهد تجربي نجات دهد.


در این پست فقط مهمل بودن اگر سوم (یا شرط سوم) را توضيح مي دهم. زیرا بقیه فرض ها را یا قبلا توضیح دادیم و یا کاملآ با شهود انسانی ما در تضاد است. پس به اين دو سناريو زير دقت کنيد و در رابطه با آن فکر کنید.


سناريو اول: شما با همسر خود در حال آميزش هستيد. ناگهان در حين آميزش حال شما بد ميشود و احساس تنگي نفس ميکنيد. آيا به سکس ادامه ميدهيد تا اينکه خفه شويد و بميريد؟ اگر جواب شما خير است چرا بايد قبول کنيم لاک پشت ها به آميزش ادامه دادند تا اينکه بميرند؟


سناريو دوم: شما با همسر خود در حال آميزش هستيد و ناگهان سقف روي سر شما خراب ميشود و در همان حالت مي ميريد و دفن مي شويد.


به نظر شما کدام سناريو محتمل تر است؟ اينکه لاک پشت ها به مرور با جذب سموم از طريق پوست مردند يا حجم زيادي از مصالح بر سر اين لاک پشت ها آوار شده و آنها را کشته است؟ کدام سناريو با اين فسيل خاص و بقيه فسيل هاي منطقه پيوند قوي تري دارد؟ مگر سکس دو لاک پشت چقدر طول میکشد که این فرصت را به آنها میدهد ده ها متر به لایه های زیرین دریاچه سقوط کنند؟ 


لذا جواب واضحآ و قطعآ سناريوي دوم است


🔴اختراع لايه هاي سمي درياچه آنقدر مهمل و غيرمحتمل است که صداي فرگشت گراي ديگري از دانشگاه سکولار کاروليناي شمالي هم در آمده است. لذا با زدن يک پس گردني محکم به منتشر کنندگان اين تحقيق ميگويد:


در آميزش اين دو لاک پشت شکي نيست اما محل مناقشه تفسيري است که از شرايط درياچه مسل داده ميشود. سمي بودن لايه زيرين درياچه گرچه براي فسيل لاک پشت ها ميتواند توضيح خوبي باشد ولي براي فسيل خفاش ها، پرندگان و حتي پستانداران زميني در اين منطقه توضيح خوبي نيست. (متن زير)


More controversial is the interpretation of what the Messel lake was like. The notion of a stratified lake works as an explanation for the turtles fate but not so well for other fossils found at Messel, for example bats or birds or even other small mammals


⚠️به بيان ديگر يک کشتار جمعي در اين منطقه رخ داده است که ناشي از لايه هاي زيرين درياچه نيست. اين کشتار جمعي تمام موجودات زميني، آبي و هوايي را درگير کرده است که همان روايت طوفان سراسري نوح ميباشد که با فسيل لاک پشت هاي در حال آميزش، پيوند و انسجام بسيار قوي دارد


⚠️حتمآ دو پست قبلی را مطالعه کنید.


ما در سه پست متوالی نشان دادیم:

۱- لاک پشت ها همانگونه که هستند پدید آمدند و اگر فرگشتی هم باشد این فرگشت از نوع معکوس و در جهت تخریب طرح اولیه خلقت الله و خلقت لاک پشتها رخ داده است. 

۲- بعد نشان دادیم از لاک پشت ها پروتئین هایی به جای مانده که نشان میدهد آنها به تازگی فسیل شدند و لایه های ائوسن نمیتوانند میلیون ساله باشند.

۳- در انتها نشان دادیم فسیل لاک پشت ها توسط طوفان سراسری نوح در ۴۳۰۰ سال پیش و در یک واقعه سریع و طوفانی  شکل گرفته است.


💎منبع: 


https://www.nature.com/articles/nature.2012.10850


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

x

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما