پیدایش بافت دایناسورها، پریشانی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)


🔴آیا میدانید دانشمندان در سال 2015 با کشف کلاژن، گلبول قرمز و دیگر بافت های ِ نرم دایناسورهای اصطلاحاً 75 میلیون ساله فرگشت گرایان و حزب سکولار را درمانده و سرگشته ساختند؟



🔴تیتر مقاله در ژورنال نیچر اینگونه است:

"ساختار فیبری و سلولی حفظ شده دایناسورهای 75 میلیون ساله"


🔺️شاید برایتان سوال ایجاد شود آنها از کجا دریافتند 75 میلیون سالی که کسی آنها را مشاهده، تجربه و راستی آزمایی نکرده وجود خارجی داشته است؟


پاسخ ساده است آنها این سالها را مشاهده نکردند بلکه چون به این سالها نیاز داشتند آنها را اختراع کردند. چگونه؟


آنها در بین ده ها روش سن سنجی، روش سن سنجی رادیومتریک را برداشته و با مفروضات ذهنی از پیش تعیین شده به میلیارد ها سال داروینی که میخواستند رسیدند که ما مستند آن را داخل پیج اینستاگرام گذاشتیم


🔺️اما این تنها مشکل فرگشت گرایان نیست زیرا از 8 نمونه بررسی شده در این تحقیقات، 6 نمونه آنها شامل بافت های نرم همچون سلول های خونی و کلاژن است که افسانه فرگشت را یکسره به قبرستان باورهای متافیزیکی میفرستد زیرا این مواد به اعتراف خود مقاله نهایتاً 4 میلیون سال میتوانند دوام بیاورند. پس چگونه در فسیل دایناسورهای 75 میلیون ساله هنوز وجود دارند؟ حتی خود مقاله اعتراف میکند اثری از شرایط و عوامل محیطی که بتوانند این مواد را حفظ کنند پیدا نشده است


⚠️لذا این فسیل ها 75 میلیون ساله نیستند و دایناسورها باید به تازگی فسیل شده باشند و تنها واقعه ای که میتوانسته آنها را فسیل کند فقط و فقط سیل جهانی نوح در تقریباً 4300 سال پیش است. پس سوابق فسیلی نمایانگر سوابق فرگشتی نیستند بلکه آنها نمایانگر سوابق سونامی های پی در پی در سیل جهانی نوح هستند. این سونامی ها همه انواع حیات که در یک زمان میزیستند را لایه به لایه دفن و فسیل کرده است که همسو با بیان ادیان ابراهیمی از تاریخ جهان است.


💎توضیحات بیشتر:

در مورد سالهای داروینی و اینکه سکولارها چگونه به میلیاردها سال خیالی که وجود خارجی نداشتند رسیدند مستندی که در "آی جی تی وی" پیچ اینستاگرام هست را ببینید. مستندی با نام افسانه زمین میلیارد ساله که برای اولین بار توسط آکادمی ما وارد جامعه علمی فارسی زبانان شده است. همچنین میتوانید به کانال تلگرامی بروید و نکات 23 تا 27 را با دقت بخوانید.


بعد از اینکه آنها را خواندید حال برویم سر اصل مطلب و نکاتی که در مقاله هستند.


🔴مقاله در همان خط اول میگویند تاکنون تعداد زیادی از بافت های نرم مهره داران در فسیل هایی که به صورت استثنایی حفظ شدند و وضوح بالایی دارند پیدا شدند! (متن زیر)


The preservation of vertebrate soft tissue has long been recognized and documented in exceptionally preserved fossils


خب همین جمله به خوبی نشان میدهد که فرگشت زیستی و میلیارد ساله بودن زمین تنها یک افسانه است. زیرا  معقول ترین و ساده ترین توضیح برای پیدایش فسیل ها این است که آنها بسیار سریع در چند هزار سال پیش شکل گرفتند و هر توضیح غیر از آن عدول از تیغ اوکام برای ساختن افسانه های جدیدتر است


🔴اما کار به همینجا ختم نمیشود و مقاله ضربه دوم را محکم تر بر پیکره فرگشت وارد میسازد و میگوید ما ساختار های کلاژنی و گلبولی را در داینساورهای 75 میلیون ساله پیدا کردیم! (متن زیر) 


In this study, putative soft tissue (either erythrocyte-like structures, collagen-like, fibrous structures or amorphous carbon-rich structures (Supplementary Fig. 7)) was observed in six of our eight dinosaur specimens


خب همین جمله سمی خالص برای فرگشت گرایان است زیرا خود مقاله در چند سطر بالاتر اعتراف میکند پروتئین ها نهایت بتوانند 4 میلیون سال دوام بیاروند! (متن زیر)

 

Protein molecules decay in relatively short periods of time and cannot be preserved for longer than 4 million years


وانگهی دقت کنید در این تحقیقات پروتئین پیدا نشده است بلکه ساختارهای پروتئینی پیدا شده که نشان میدهد حتی سن این فسیلها به یک میلیون سال هم نمیرسند چه برسد به میلیونها سال. زیرا در فرایند تجزیه اول ساختارها تخریب میشوند و سپس اجزای سازنده و دانشمندان در این تحقیقات ساختار یافتند، نه فقط اجزاء سازنده 


🔴اما مقاله بازهم به ضرباتی که زده راضی نمیشود و با ضربه سوم فرگشت را زمین گیر میکند. طبق آنچه مقاله میگوید این فسیلها از نوع فسیل های استثنایی با وضوح بالا نیستند. ( متن زیر)


Here, we examined eight dinosaur bones from the Cretaceous period, none of which are exceptionally preserved. 


پس حالا مشکل فرگشت دوبرابر شد زیرا نه تنها بافت های نرم و مواد ارگانیک در فسیل های با وضوح بالا وجود دارند بلکه در فسیل های با وضوح پایین که قبلا تصور میشده شرایط محیطی برای حفظ مواد ارگانیک را نداشته باشند هم وجود دارند. خود مقاله آن را بسیار باورنکردی و حیرت آور میداند. (متن زیر)


Incredibly, none of the samples showed external indicators of exceptional preservation and this strongly suggests that the preservation of soft tissues and even proteins is a more common phenomenon than previously accepted.


⚠️لذا جمیع شواهد به خوبی نشان میدهند همانگونه که ادیان ابراهیمی میگویند فسیل ها در 4300 هزار ساله پیش در طوفان سراسری نوح بوجود آمدند و تاریخ 6 هزار ساله جهان سراسر یک حقیقت و فکت علمی میباشد 


💎منابع: 

https://www.nature.com/articles/ncomms8352 


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما