فسیل عنکبوت، تشنج فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)


🔴آیا میدانید دانشمندان در سال 2019 با کشف فسیل دو عنکبوتی که چشمان آنها هنوز میدرخشد نشان دادند واقعه سیل جهانی نوح  بلامنازع است و این طوفان حقیقتآ رخ داده است؟

🔴پاراگراف اول  مقاله  سکولارها  میگوید:

عنکبوت ها بدنی بسیار نرم دارند که خیلی زود بعد از مردن تجزیه میشود


این جمله یک سم واقعی است زیرا اگر زمین میلیاردها سال سن دارد و میلیون ها سال طول میکشد فسیلها ساخته شوند پس این عنکبوت ها چرا فسیل شدند؟ تنها توضیح ساده و قابل قبول این است که زمین میلیاردها سن ندارد و لذا فرایند فسیل سازی بسیار بسیار سریع بوده است. اما از آنجا که این توضیح نمایانگر طوفان جهانی نوح است که حقانیت ادیان ابراهیمی و معجزات الله را اثبات کند مقاله دست به کار میشود و میگوید: ممکن است این عنکبوتها در آبهای کم اکسیژن غرق شده باشند!


خب این توضیح سراسر قصه و داستان است

چگونه میتوان این ادعا را راستی آزمایی و مشاهده کرد؟ گذشته برای همیشه از دسترس خارج شده است و هیچکس قادر نیست قصه ای که فرگشت گرا میگوید را راستی آزمایی کند اما آنچه ادیان ابراهیمی از سیل جهانی نوح میگویند در تمدن های مختلف از آن یاد شده که بیانگر حقیقت آن است.


🔴وانگهی مشکلِ جدی تری وجود دارد

مقاله میگوید این عنکبوت هنوز چشمان درخشانی دارد!


بووووووووووووووووووماین جمله به این معنی است که هنوز بخشی از ساختار سلولی و پروتئینی چشمان او حفظ شده درست مثل زمانی که نوری در چشم یک گرگ می افتد و چشمان او  شروع  به درخشش میکند


سوال این است چطور این ساختار بعد از 110 میلیون سال داروینی که فرگشت گرایان برای این فسیل سن سنجی کردند حفظ شده؟ لذا تنها توضیح قابل قبول آن است زمان زیادی از فسیل شدن این عنکبوت نگذشته، یعنی 4500 سال


💎توضیحات بیشتر:

🔴مقاله تیتر خود را اینگونه شروع میکند: این فسیل های عنکبوت باستانی هنوز چشمان براقی دارند. ( متن زیر)


These Ancient Spider Fossils Still Have Silvery, Shimmering Eyes


خب شما اگر یک خلقت گرا باشید با این تیتر شوکه نمیشوید ولی وقتی در ادامه مقاله میخوانید این فسیل ها 110 میلیون ساله سن سنجی شدند آنگاه وضعیت وخیم میشود و حمله های عصبی به سراغ شما می آید. به خصوص که مقاله اصلاً توضیح نمیدهد چطور این ساختار ها حفظ شدند


🔴حفظ شدن درخشش چشمان به کنار، حتی خود مقاله از فسیل شدن عنکبوت ها در لایه های رسوبی شوکه شده است. زیرا بدن عنکبوت ها بسیار بسیار نرم است و به سرعت تجزیه میشود و لذا زمان کافی وجود ندارد تا انها فسیل شوند.


فراموش نکنید داروین در کتاب خاستگاه انواع گفته بود فسیل نرم تن نمیتواند شکل بگیرد. از زمان داروین به این طرف کلی فسیل نرم تن پیدا شده است و حتی اکنون به عنکبوت ها هم رسیده است!


به همین روی مقاله خودش شوکه شده و میگوید عنکبوت ها باید به صورت فسیل در کهربا پیدا شوند و نه در سنگ های رسوبی و شیل ها. ( متن زیر)


Their bodies are so soft that they typically decay entirely soon after death, leaving no trace unless they happen to end up trapped in amber


⚠️پس تنها توضیح طبق اصل تیغ اوکام این است که این فسیلها باید در چند روز تشکیل شده باشد که نمایانگر طوفان جهانی نوح است. اما چون ژورنال سکولار است و نباید حرفی از طوفان نوح بزنند پس قصه گویی شروع میشود و مقاله میگوید این عنکبوت ها به مناطق کم اکسیژن سقوط کرده. ( متن زیر)


they sunk, and that kept them away from decaying bacteria — it may have been a low-oxygen condition


این ادعا را کسی نمیتواند مشاهده کند و سراسر قصه است. ضمن آنکه حتی اگر این قصه را بپذیرید باز هم گارانتی نمیکند که فسیل انها تشکیل شود زیرا باکتری های غیر هوازی بدن آنها را تجزیه میکنند که مقاله به آن اصلاً اشاره ای نمیکند!


وانگهی حتی اگر این افسانه ها را بپذیرید آنگاه باید توضیح دهید چگونه برای 110 میلیون سال ساختار بازتاب دهنده چشم آنها هنوز حفظ شده؟ مقاله کاملا در این مورد سکوت کرده زیرا پاسخی وجود ندارد!


اما پاسخش برای ما روشن است. سیل جهانی نوح در 4300 الی 4500 سال پیش.


🔴اما بازهم مشکل دیگری وجود دارد. عنکبوت ها سبک هستند و غرق نمیشوند. در ثانی این عنکبوتها در کنار بقایای ماهی ها و سخت پوستان یافت شدند که نشان دهنده یک واقعه کشتار جمعی است. این چیزی است که مقاله نمیتواند از آن فرار کند و خود اعتراف میکند یک چیزی جانوران را در این منطقه ناگهانی کشته است! ( متن زیر)


but something killed off a lot of animals around the lake at one time or on an annual basis


آن یک چیز طوفان نوح است که مقاله نمیتواند نام آن را ببرد لذا با گفتن "ما نمیدانیم آن چیز چیست" مقاله به پایان میرسد! ( متن زیر)


Whatever killed them, it did paleontologists of the future a great favor


💎منابع:

ژورنال دیرینه شناسی سیستماتیک و لایو ساینس:


https://doi.org/10.1080/14772019.2018.1525441


https://www.livescience.com/64759-ancient-shiny-eyed-spider-fossils.html



برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما