پیدایش گیاهان، یاس فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)


🔴آیا میدانید دانشمندان در سال 2020 با کشف فسیل جلبک های اصطلاحاً یک میلیارد ساله فرگشت گرایان را از اثبات قصه تکامل داروینی مأیوس ساختند؟


🔴لایوساینس  تیتر خبر  را  اینگونه  آغاز میکند:

"جلبک سبز یک میلیارد ساله ای که جد بزرگ همه گیاهان است"


شاید برایتان پرسشی ایجاد شود آنها از کجا فهمیدند یک میلیارد سالی که کسی آنها را مشاهده، تجربه و راستی آزمایی نکرده وجود خارجی داشته است؟


پاسخ روشن است. آنها این سالها را تجربه نکردند بلکه چون به این سالها نیاز داشتند آن را اختراع کردند. چگونه؟ آنها در بین ده ها روش سن سنجی، روش سن سنجی رادیومتریک را برداشته و با مفروضات ذهنی خودشان به میلیارد ها سال داروینی که میخواستند رسیدند. پست ها و مستند آن در پیج اینستاگرامی و وبسایت موجود است


اما این تنها مشکل فرگشت گرایان و دپارتمان های ملحد سکولار نیست زیرا فسیل کشف شده به ادعای مقاله جد همه گیاهان امروزی است اما خودش شبیه گیاهان مدرن امروزی است


⚠️بووووووووووووم! پس فرگشت زیستی کجاست؟

فرگشت گرایان هر چه به عقب میروند فرگشتی نمیبینند بلکه همان چیزی که اکنون هست ناگهان در سوابق فسیلی بدون هیچگونه گذشته تکاملی ظاهر میشود!


حتی مقاله سکولار نیچر اعتراف میکند:

این فسیل تصور ما از فرگشت گیاهان و جلبکها را میلیونها سال به عقب برده


چرا میگوید به عقب برده؟ چون اثری از فرگشت پیدا نکرده و چون  نمیتواند در ژورنال های سکولار به خلقت 6 شبانه روزی اعتراف کند پس میگوید تصور ما از زمان فرگشت آنها عوض شده


این به خوبی نشان میدهد فرگشت فاقد ارزش علمی است زیرا پیشبینی نداردفرگشت گرا همچون یک قصه گو روی صندلی خود نشسته و وقتی فسیل جدیدی کشف میشود او تاریخ جهان را عوض میکند تا فرگشت با شواهد جدید متناسب شود. به همین دلیل فرگشت را باور متافیزیکی نیز نامیدند


💎توضیحات بیشتر:

🔴اینکه مقاله میگوید این جلبک جد همه گیاهان روی خشکی است به این معنی نیست که واقعآ یک میلیارد سال فرگشت و تکامل را مشاهده و راستی آزمایی کردند. بلکه آنها با اختراعات ذهنی خودشان خطوطی بین گیاهان رسم کردند تا از گیاهان دریایی به گیاهان روی خشکی برسند. بین این خطوط ذهنی تناقضات و ابهامات بسیار جدی وجود دارد که مقاله به آن اشاره ای نمیکند که ما بعداً به شما آنها را نشان خواهیم داد.


⚠️پس تا اینجای کار مقاله یک بلوف زده که برای این بلوف هیچگونه مستند و مدرکی ارائه نداده است.


 🔴اما مقاله در پاراگراف دیگری میگوید گیاهان روی خشکی تا 450 میلیون سال پیش هنوز پدید نیامده بودند که این هم یک بلوف دیگر است. ما میدانیم گیاهان روی خشکی از همان ابتدا روی خشکی بودند زیرا خدا به آدم میگوید از باغ عدن محافظت کن. لذا گیاهان زمین همراه با جلبک های دریایی همزمان وجود داشتند و هیچ شکاف زمانی بین آنها وجود نداشته است. مقاله نیز برای ادعا خود هیچ مدرکی ارائه نداده که ما در آینده خلاف آن را به شما نشان خواهیم داد.


⚠️پس تا اینجای کار مقاله دو بلوف زده که هیچ مستندی برای آنها ارائه نداده است. ضمن آنکه فراموش نکنید همه این فسیل ها نهایتآ در یک سال طوفان جهانی نوح بوجود آمدند و لذا سن سنجی فرگشت گرایان اشتباه است.


🔴اما حتی اگر هر دو بلوف مقاله را بپذیرید بازهم به یک مشکل جدی بر میخورید و آن این است چرا این جد بزرگ خودش شبیه جلبک های مدرن امروزی است؟ (متن زیر)


Just like modern-day algae, P. antiquus has differentiated, branched cells and root-like structures, Tang said

⚠️ این جمله از دو جهت سمی است.


⛔اولآ نشان میدهد در طول یک میلیارد سال فرگشتی صورت نگرفته است که تایید نظریه خلقت است. چطور در شش میلیون سال یک کپی انسان میشود ولی در یک میلیارد سال فرگشت نتوانسته سیستم های جدید تولید کند؟ پاسخ روشن است زیرا زمین 6 هزار ساله است و فرصتی برای فرگشت و خلق سیستم های جدید وجود نداشته (به فرض که طبیعت بتواند سیستم جدید خلق کند)


⛔دومآ نشان میدهد صفات مربوط به گیاهان مدرن امروزی که فرگشت گرایان خیال میکنند با فرگشت به وجود آمدند سابقه یک میلیارد ساله دارند بدون حلقه های میانی


🔺️به بیان دیگر فرگشت گرا هیچ فسیلی برای خاستگاه گیاهان امروزی ندارد جز یک شکاف عمیق میلیارد ساله! (متن زیر)


The discovery of this green algal fossil helps fill an important gap and strengthens an emerging timeline for the evolution of early, complex life.


💎منابع: ژورنال سکولار نیچر و لایوساینس:


https://www.nature.com/articles/s41559-020-1122-9


https://www.livescience.com/oldest-green-algae-discovered.html


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما