پیدایش تروپودا، انحطاط فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)


🔴آیا میدانید دانشمندان با کشف فسیل دایناسوری که بازوهای او همانند دایناسور تی-رکس میباشد نشان دادند دایناسورها کاملا ً هدفمند طراحی هوشمند شدند؟


🔺️چنانچه میدانید فرگشت گرایان پای خدا را از پیدایش جانداران کنار گذاشتند و لذا مجبور شدند یک درخت تخیلی اختراع کنند تا پیدایش جانداران را ذیل فرآیندهای طبیعی و تصادفی توضیح دهند. در این درخت تخیلی، جانداران در مسیرهای تکاملی مختلف توسط خطوطی کاملاً ذهنی به یک جد مشترک متصل میشوند و صفات و ویژگیهای مشترکی را از او به ارث میبرند.


اما مشکل همینجاست زیرا فسیل ِ دایناسوری کشف شده که نشان میدهد بازوهای او با  دایناسور تی-رکس مشابه است در حالی که این ویژگی در جد مشترک آن دو وجود نداردبه بیان دیگر این ویژگی در 2 مسیر تکاملی مختلف  2 بار پدید آمده است و جالب اینکه این دو دایناسور در 2 قاره و محیط کاملاً مجزا زندگی میکردند. چنین چیزی فراتر از تصادف است که طراحی شدن این دو جاندار و هدفمند بودن فرگشت را نشان میدهد لذا مقاله سکولارها هم نمیتواند از گفتن حقیقت فرار کند و در تیترش واضح میگوید:


"ظاهری شبیه به تی-رکس نشان میدهد که بازوهای کوچک برای هدفی ساخته شدند"


بوووووووووووووووووووووووووووووووووم!

سکولارها 160 سال است که ذهن شما را با گفتن "فرگشت فرآیندی کور و بی هدف است" شست و شوی دادند اما اکنون میگویند هدفی پشت ِصفات و ویژگیهای جانداران است


🔺️وانگهی مقاله به یک ضربه راضی نمیشود و ضربه دوم را محکم تر فرود آورده و میگوید:

"اگر یک ویژگی به صورت مجزا و مستقل چندین بار پدید آید احتمال آنکه آن ویژگی تصادفی رخ داده باشد کم و کمتر میشود"


بوووووووووووووووووووووووووووووووووم!

فرگشت گرا  بازهم  سورپرایز شده و تخیلات فرگشتی بر سر او آوار شدند. او فرگشت را نه بی هدف یافته و نه تصادفی 


اما برای ما خلقت گرایان جای تعجبی ندارد زیرا تنها توضیح ساده برای این وضعیت طبق تیغ اوکام، خلقت نیکو و هوشمند جانداران در 2 روز عادی است، همانگونه که قرآن میگوید.


🔴قرآن در سوره سجده و آیه ۷ میگوید:

خدا جهان را نیکو آفرید و سپس خلقت آدم را از گل آغاز کرد. اما سکولارها چون اعتقادی به کتب الهی ندارند و یا بهتر بگوییم همانند اجداد خود با آن دشمن هستند آمدند یک قصه تخیلی برای مقابله با کتب الهی اختراع کردند.


در این قصه تخیلی ادعا شده که هر نوع جدیدی از حیات از نوع قبلی حیات، طی یک پروسه کور طبیعی و تصادفی پدید آمده است. توجه کنید کسی این ادعا را تاکنون مشاهده و تجربه نکرده است لذا هیچ گونه ارزش علمی ندارد. اما فرگشت گرایان بر اساس همین تخیلات آمدند یک درخت حیات رسم کردند که شکل مدرن آن همان درخت فیلوژنتیک میباشد.


در این درخت تخیلی که برخلاف تیغ اوکام است جانداران در شاخه های متآخر از اجداد مشترکی منشعب میشوند و ویژگی های او را به ارث میبرند و سپس در مسیرهای مختلف تکاملی ویژگی های گوناگونی بدست می آورند!


🔴توجه کنید گرچه همه اینها خیال بافی است و هیچ شاهد تجربی ندارد وانگهی مشاهدات فسیلی کاملآ خلاف این ادعا را نشان میدهند!


⚠️برای نمونه دایناسور تیرکس با آن عظمت دستان کوچک عجیبی دارد. این دستان شامل دو انگشت هستند و فرگشت گرایان سالها میگفتند این دستان فاقد کاربرد هستند. اما شواهد فسیلی جدید نشان میدهند گونه دیگری از دایناسورها همان دستان مشابه را دارد در حالی که آنها را کاملا مستقل و مجزا بدست آورده! (متن زیر)


Many experts still think that the arms served no useful function, but the fact that Tyrannosaurus and Gualicho have both independently evolved the same highly reduced forelimbs with two fingers, despite occupying different branches of the dinosaur family tree, suggests otherwise


⚠️چنین وضعیتی برای فرگشت گرایان راهی نگذاشته جز اعتراف به هدفمند بودن و تصادفی نبودن ویژگی جانداران! (متن زیر)


T. rex lookalike suggests that tiny arms developed for a purpose

.

.

.

If a feature appears separately multiple times, it becomes less and less likely that it evolved accidentally


💎این دقیقا همان چیزی است که کتب الهی از پیدایش جانداران در چند ساعت زمینی میگویند، نه طی میلیونها سال فرگشت داروینی.


💎رفرنس: انتشارات "سوپر سکولار" نئوساینتیست و Plos:

www.newscientist.com/article/2097386-t-rex-lookalike-suggests-that-tiny-arms-developed-for-a-purpose/


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:

https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما