پیدایش سیاه چاله، هراس فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)


🔴آیا میدانید دانشمندان با کشف یک سیاه چاله عظیم و سترگ که 12 میلیارد برابر جرم خورشیدی ما جرم دارد نشان دادند بیگ بنگ یک سوپر افسانه خالص ِ ذهنی و اختراعی میباشد؟


🔴چنانچه میدانید فرگشت گرایان میگویند تاریخ با یک انفجار تخیلی و تقلبی در 13.8  میلیارد سال پیش شروع شده است. این شروع تخیلی را هیچ کسی مشاهده نکرده است لذا ارزش علمی ندارد و فقط یک باور متافیزیکی و ایمان قلبی میباشد. این ایمان قلبی تنها جهت مقابله با آفرینش 6 روزه ادیان ابراهیمی پایه گذاری شده است تا به جای پیدایش ناگهانی به شما قصه پیدایش تدریجی که میلیارد ساله زمان میبرد را بفروشد


اما حالا همه این قصه ها و باورها بر سر آنها آوار شده و مشاهدات کیهانی در فواصل دور دست با قدرت نشان میدهند کیهان در 6 روز عادی  پدید  آمده است


لذا خود مقاله سکولارها میگوید:

"منجمان سیاهچاله درخشانی که 12 میلیارد برابر جرم خورشیدی است را تقریباً یک میلیارد سال بعد از بیگ بنگ کشف کردند"


سپس مقاله در خط بعدی میگوید:

"این همچون یک راز است که چگونه در یک زمان نسبتاً کوتاهی سیاهچاله ها میتوانند به این اندازه بزرگ و عظیم شوند"


بووووووم! بازهم فرگشت گرا سورپرایز شده و اثری از فرگشت نمیبیند لذا خودشان میگویند:

"این سیاه چاله چالش جدی برای مدل رشد و پیدایش سیاه چاله ها رقم زده"


🔴به بیان دیگر اگر بیگ بنگ درست باشد و کیهان شروعی همگن داشته باشد نطفه اولیه این سیاه چاله باید با جرمی معادل 100 تا 100 هزار برابر خورشید رقم خورده باشد و سپس در کل عمرش با حداکثر نرخ ممکن مواد اطرافش را جمع کرده باشد تا بتواند فرگشت-وار اینچنین بزرگ شود


اما مشکل دقیقاً همینجاست زیرا نمیتواند با حداکثر نرخ اینکار را کرده باشد و مدل اجازه نمیدهد. لذا تنها توضیح قابل پذیرش برای تابش مشاهده شده این سیاهچاله آن است که این سیاهچاله بالغ و با بزرگی کنونی اش در 6 هزار سال پیش پدید آمده.


💎توضیحات بیشتر:

🔴چنانچه بارها گفتیم بیگ بنگ روی یکسری از مفروضات ذهنی بنا شده است. یکی از این مفروضات همگن بودن است. اگر این فرض درست باشد نطفه اولیه سیاه چاله های نخستین باید عددی بین 100 تا 100000 برابر جرم خورشیدی باشد. بعد از آنکه نطفه اولیه سیاهچاله شکل گرفت، سیاهچاله به صورت تدریجی با جمع آوری مواد اطرافش بزرگ و بزرگ تر میشود و سپس با بلعیدن مواد بیشتر تابش هایی را از خود ساطع میکند که به اسم اختروش یا کوازار شناخته میشود.


اما سیاهچاله کشف شده کنونی، تابش بسیار بالایی دارد و درخشندگی آن 429 تریلیون برابر خورشید است. این نشان میدهد جرم این سیاهچاله 12 میلیارد برابر جرم خورشیدی است. چنین جرم کلانی با توجه به مفروضات "نطفه اولیه و جمع آوری تدریجی مواد" باید میلیاردها سال زمان بگذرد تا پدید آید.


⚠️اما مشکل همینجاست زیرا این سیاهچاله در رد شیفت 6.3 مشاهده شده که نشان میدهد عمر کیهان در آن لحظه 875 میلیون سال بوده است و این یک تناقض آشکار است.


💎توضیح بهتر توضیحی است که ادیان ابراهیمی میدهند. این سیاهچاله با نطفه کوچک شکل نگرفته است بلکه به صورت کاملا بالغ و ناگهانی با همین جرم کنونی پدید آمده است. کی؟ تقریباً 6 الی 7 هزار سال پیش. لذا به میلیاردها سال زمان برای پیدایش آن نیازی نیست.


🔴چنین کوارزهای دوردستی از قوی ترین شواهد تجربی تایید نظریه خلقت و ابطال قصه فرگشت هستند. به همین روی خود مقاله سکولارها هم اعتراف میکند بزرگ شدن سیاهچاله ها با چنین سرعتی همچون یک راز است. (متن زیر)


It remains a mystery how black holes could have grown so huge in such a relatively brief time after the dawn of the universe, researchers say


🔴مقاله در انتها تاکید میکند جوری مدلهای سکولار به چالش کشیده شده که هنوز توضیح قابل پذیرشی برای آن وجود ندارد. (متن زیر)


This is quite surprising because it presents serious challenges to theories of black hole growth in the early universe

.

.

Scientists still do not have a satisfactory theory to explain how these supermassive objects formed in the early universe, Wu said.


⚠️آری❗ بیگ بنگ، شروع همگن، نطفه اولیه، رشد تدریجی، همه و همه از اختراعاتِ ذهنی سکولاریسم است. همانگونه که کتب الهی گویند.


💎منبع: ژورنال "مخلص سکولاریسم" نیچر


https://www.space.com/28664-monster-black-hole-largest-brightest-ever.html


https://www.nature.com/articles/nature14241


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما