پیدایش ساختار بزرگ، سرنگونی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)


🔴آیا میدانید دانشمندان با کشف یک ساختار بزرگ در کیهان، مدل استاندارد فرگشت کیهانی یا همان افسانه بیگ بنگ را سرنگون کرده و از اعتبار ساقط ساختند؟


🔴مدتی است که تلسکوپ جیمزوب افسانه بیگ بنگ را بر سر سکولارها خرد کرده است اما جالب است بدانید که افسانه بیگ بنگ چندین سال قبل توسط داده های SDSS بر سر سکولارها خرد شده بود اما آنها به زورِ دلار و رسانه های خود صدای آنرا خفه کرده بودند. چطور و چگونه؟


همانطور که میدانید فرگشت گرایان قبول ندارند خدا جهان را در 6 روز عادی پدید آورده لذا قصه بیگ بنگ را اختراع کردند تا پیدایش جهان را به شیوه طبیعت گرایانه توضیح دهند. این قصه بر روی یکسری تصورات ذهنی استوار است که مهمترین آن اصل کیهان شناختی است.


طبق این اصل نباید ساختاری بزرگ تر از 1.2 میلیارد ساله نوری در کیهان وجود داشته باشد اما دانشمندان با استفاده از داده های ماهواره SDSS توانستند ساختاری با وسعت 4 میلیارد ساله نوری را بیابند!


این یافته به قدری عجیب و سمی است که مقاله نشنال جئوگرافیک در تیترش میگوید

"بزرگترین چیز یافت شده در کیهان تئوری و ایده های ما را منهدم  میسازد"

بووووووووووووم❗ 


سپس مقاله در همان خط اول میگوید:

"ساختارِ بزرگی در کیهان کشف شده که طبق مدل بیگ بنگ نباید وجود داشته باشد"

بووووووووووووم نباید وجود داشته باشد اما وجود دارد


وانگهی مقاله در ادامه میگوید:

"این ساختار درک ما را به چالش کشیده و به جای حل مشکل، یک راز جدید را گشوده"

بووووووووووووم


بازهم یک مقاله دیگر از سکولاریسم با جمله معروف همچون یک راز است که بارها نظیرِ چنین مقالاتی را در وب سایت پیج گذاشتم. خُب چنین شواهدِ علمی و تجربی به خوبی نشان میدهد بیگ بنگی در کار نیست زیرا همانطور که ادیان ابراهیمی گویند جهان به صورت بالغ در 6 هزار سال پیش پدید آمده.


💎توضیحات بیشتر:

سکولاریسم سالهاست یک افسانه را پروپاگاندا میکند. افسانه بیگ بنگ! افسانه ای که میگوید جهانی به این عظمت از یک نقطه آغاز شده است


این افسانه کوچکترین شاهد تجربی و اعتبار علمی ندارد و فقط بر پایه مفروضات ذهنی طبیعت گرایانه شکل گرفته است. یکی از این مفروضات ذهنی، اصل کیهان شناختی است. طبق این اصل جهان شروعی همگن و همسانگرد داشته است. اگر این ادعا درست باشد نباید ساختاری بزرگتر از 1.2 میلیارد ساله نوری در کیهان یافت شود. (متن زیر)


That's because current astrophysical models appear to show that the upper size limit for cosmic structures should be no more than 1.2 billion light-years


⚠️اما اکنون ساختاری به اندازه 4 میلیارد سال نوری کشف شده که به ادعای خود مقاله همچون یک راز است! (متن زیر):


Using data from the Sloan Digital Sky Survey, an international team of researchers has discovered a record-breaking cluster of quasars—young active galaxies—stretching four billion light-years across

.

.

.

But the epic size of this group of 73 quasars, sitting about 9 billion light-years away, has left them scratching their heads


⚠️به همین روی مقاله در تیترش میگوید این ساختارِ بزرگِ کشف شده نسخه تمام تئوری های آنها را درهم پیچیده است. (متن زیر)


Biggest Thing in Universe Found—Defies Scientific Theory


🔴دقت کنید تئوری اینجا به معنی یک نظریه علمی همچون نسبیت یا کوانتوم نیست! زیرا هیچ کدام از قصه های بیگ بنگ قابل آزمون و راستی آزمایی نیست. تئوری در تیتر این مقاله به معنی ایده است. ایده بیگ بنگ یک ایده طبیعت گرایانه برای پیدایش کیهان است که برای مقابله با ادیان ابراهیمی و حقیقت خلقت سروده شده است


⚠️وانگهی مقاله سکولارها به نقل از پروفسورهای فرگشت گرای خود اعتراف میکند این کشف فهم آنها را به چالش کشیده و به جای حل مشکل رازهای بیشتری را جلوی پای افسانه فرگشت قرار داده است. (متن زیر) 


So this represents a challenge to our current understanding and now creates a mystery—rather than solves one


برای سکولارها و نوچه های فرگشت گرای آنها یک راز هست ولی پاسخ برای ما خلقت گرایان روشن است و رازی در میان نیست. زیرا خلقت به صورت بالغانه و به شکل کنونی در 6 هزار سال پیش انجام شده و این یک حقیقت است.


💎منبع: ژورنال سکولار "انجمن سلطنتی نجوم" و نشنال جئوگرافیک


https://www.nationalgeographic.com/adventure/article/130111-quasar-biggest-thing-universe-science-space-evolution


http://dx.doi.org/10.1093/mnras/sts497


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)