دایناسورها و افسانه فرگشت (اخبار علمی خلقت گرایانه)


💎وجود و باقی ماندن بافت نرم در استخوان های مهره دارانی که نزدیک به هفتاد میلیون سال پیش میزیستند با تمامی قوانین فیزیکی و شیمی در تضاد آشکار است!! مخصوصآ اگر بفهمید که نیمه عمر بعضی از یاخته های به جای مانده در این نمونه ها در بدن انسان فقط بیست و پنج سال است یا آنکه کلاژن ها پیدا شده در این نمونه ها نهایت یک میلیون سال میتوانند دوام بیاورند!!


حتی اگر تمامی فاکتورهایی که در تجزیه اثر گذار هستند را حذف کنید، باز هم ذیل فرآیند های ترمودینامیکی، بافت های موجود شانسی برای ماندگاری در هفتاد میلیون سال را نخواهند داشت!!


💎به همین دلیل خود فرگشت گرایان سرگیجه گرفتند که چطور این اکتشافات نوین علمی را همراستا با برنامه متافیزیکی فرگشت توضیح دهند!! 


لذا خود آنها در مقالاتشان معترف هستند که اولآ پارادایم فرگشت با این اکتشافات به پیچیدگی های زیادی برخورد کرده که توضیح آن دشوار خواهد بود و دومآ این اکتشافات نشان میدهند که دایناسورها در یک واقعه عظیم سیلابی سریعآ دفن شدند!! (متن زیر)


However, it largely remains unclear how bone tissue structure, early diagenetic regimes, and many other taphonomic variables influence or control the preservation potential of soft tissues in vertebrate fossils

.

.

.

Cumulative taphonomic evidence indicates the Edmontosaurus individuals died in a mass mortality event and their disarticulated remains were buried rapidly in a shallow floodplain pond during a crevasse splay event


💎توجه کنید این یافته ها همسو با پیشبینی خلقت گرایان و طوفان نوح میباشد و وجود بافت های نرم، کلاژن ها و سلول های استخوانی هیچ تضادی را برای خلقت گرایان به همراه نمیاورد زیرا تنها شش هزار سال از عمر جهان میگذرد.


لذا نظریه خلقت طبق اصل تیغ اوکام بهترین توضیح برای این دسته از مشاهدات است که باید در کتب درسی قرار گیرد، ولی چون فرگشت گرایان تا مغز استخوان از خلقت گرایان میترسند با حمایت سکولاریسم از ورود آنها به دانشگاه جلوگیری به عمل آورده و حق چاپ و تدریس نظریه خلقت را از آنها گرفتند!!


منبع:

https://doi.org/10.1016/j.cretres.2019.02.012


حتمآ نکته ۲۷ کانال تلگرامی را بخوانید. (لینک زیر)

https://t.me/myth_of_evolution/36


پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما