سیاره XO-3b و افسانه فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

      

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


🔴آیا میدانید سیاره فراخورشیدی XO-3b با زاویه 37 درجه ای نسبت به صفحه استوایی ستاره خود به دور آن میگردد و   به اندازه 0.26 خروج از مرکزیت مداری دارد که فرگشت را جلوی عام و خاص سکه یک پول کرده است؟


این سیاره گازی كه تقریبأ 13 برابر سیاره مشتری جرم دارد در فاصله 6.7 میلیون کیلومتری ستاره خود یک سم خالص است زیرا طبق افسانه سحابی این  سیاره باید  میلیون ها و حتی میلیاردها کیلومتر آنطرف تر باشد!


وانگهی این سیاره تقریبأ 6 برابر سیاره مشتری نسبت به صفحه استوایی ستاره خود انحراف مداری دارد كه عمق تخيلي بودن افسانه فرگشت را نشان ميدهد زیرا اگر افسانه سحابی درست باشد و سیارات از یک دیسک برافزایشی پدید آمده باشند آنگاه باید تقریبأ بر روی  صفحه استوایی ستاره خود به دور آن بگردند، ولی این سیاره با جرم کلانی که تغییرات مداری آن را بسیار دشوارتر میسازد دچار چنین انحراف مداری شده است که قابل پذیرش نیست!


ازآن گذشته فرآیند دایره سازی مداری این سیاره تحت اثر نیروی جزر و مدی طبق محاسبات انجام شده چیزی بالغ بر 300 تا 330 میلیون سال است ولی این سامانه 2.8 میلیارد ساله است. چطور  هنوز این فرآیند تکمیل نشده و سیاره خروج از مرکزیت مداری دارد؟


پاسخ همه این تناقضات و موارد ابطال کننده فرگشتی مشخص است زیرا گوناگونی نتیجه یک خلقت هوشمند است و الله همه این سیارات را به دلخواه و با سلیقه متفاوت به شکل های گوناگون خلق کرده است، درست مثل خلقت گوناگونی های حیات در زمین!


این خلقت در 6 هزار سال پیش رخ داده است و به همین دلیل  زمان کافی برای دایره سازی مداری این سیاره وجود نداشته است. توجه کنید این توضیح ساده ترین توضیح است، بدون هیچ فاکتور اضافی!


ولی چرا این توضیح ساده که از تیغ اوکهام و روشمندی علمی پیروی میکند ممنوع اعلام شده است و به جای آن افسانه فرگشت و افسانه سحابی های میلیون و میلیارد ساله جای خود را به واقعیات علمی داده است؟

درود بر شما همراهان... زیرا پیدایش خلقت گرایانه یک پیدایش طبیعت گرایانه نیست و سکولاریسم تمام توان خود را به کار گرفته است تا اثر خدای ادیان ابراهیمی و حقیقت پیدایش فراطبیعی را از روی زمین پاکسازی کند تا برای خود مشروعیت دست و پا کند 


پی نوشت های طولانی:

🔴انحراف های مداری کمی که در سیارات منظومه شمسی مشاهده میشود را فرگشت گرایان کوشیدند با مفروضاتی مثل مجاورت و اختلال گرانشی بعد از شکل گیری سیارات توضیح دهند که البته در همین مورد هم ناموفق بودند و پلوتو یک مثال نقض است. ولی این سیاره فراخورشیدی به دلیل جرم کلانی که دارد فرض اختلالات گرانشی برای توضیح عدم تراز بودن صفحه مداری با صفحه استوایی ستاره را تبدیل به افسانه ساخته است که خود سکولارها به آن اعتراف کردند. (متن زیر)


 Close encounters with other planets could greatly amplify a slight initial tilt, the astronomers note, but they don't yet know what caused the orbit of XO-3b


🔴نکته دوم دایره سازی مداری است که طی آن مدار سیاره از حالت بیضوی وار خارج میشود و به سمت یک دایره پیش میرود که برآوردها نشان میدهد سن سنجی فرگشت گرایان خطای بزرگی دارد و خلقت شش هزار ساله یک حقیقت تاریخی رخ داده است (متن زیر)


we were surprised to find that the orbit is not circular but significantly elliptical


🔴نکته سوم اینکه در مقالات مختلف دو انحراف مداری برای این سیاره گزارش شد اولی ۷۰ درجه با عدم قطعیت زیاد و دومی ۳۷ درجه با عدم قطعیت کم که من دومی را انتخاب کردم که باز هم برای افسانه سحابی یک فاجعه است. 


اما در مورد جرم این سیاره با متدها و فرض های مختلف ممکن است عدد های متفاوتی بدست آید که من در اینجا از مقاله ۲۰۰۸ استفاده کردم که جرم ۱۳ برابر مشتری و شعاع ۱.۹۵ برابری را بدست آورده است و از آن برای تعیین زمان دایره سازی مداری استفاده کرده است. (متن زیر)


The mass of XO-3b is 11.57 – 13.97 MJ and the radius is 1.10 – 2.11 RJ. The larger mass and radius are favored by our spectroscopic analysis of XO-3, and the smaller values are favored by the light curve analysis 


🔴نکته آخر اینکه هرچه تعداد کشفیات سیارات گازی نزدیک به ستاره ها بیشتر میشود افسانه فرگشت برای تشکیل منظومه شمسی هم بیشتر فانتزی و تخیلی تر میشود که طبق اعتراف این مقاله در سال ۲۰۰۹ تقریبآ بالای ۳۵۰ تا از این مدل سیارات کشف شده بود. (متن زیر)


Like many of the 350 or so other known extrasolar planets, XO-3b is large and close to its host star.


پس یا ایمان بیاورید و یا خودتان را برای عذاب های سخت آماده سازید.


منابع:


https://www.space.com/6854-planet-oddly-tilted-orbit.html

https://www.eurekalert.org/news-releases/871295

https://arxiv.org/abs/0712.4283


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما