پیدایش حیات و مرگ فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

خب دوستان و پژوهشگران عزیز


🔴آیا میدانستید دانشمندان در سال 2006 نشان دادند پیدایش حیات از حوضچه های گرم و کوچک که ایده داروین بود افسانه ای بیش نیست و اسطوره متافیزیکی فرگشت را برای همیشه بی اعتبار ساختند؟


یک قانون زیستی و یک اصل جهان شمول در زیست شناسی وجود دارد که لویی پاستور آن را طی آزمایشات مختلف اثبات کرد! این قانون را امروزه با نام اصل بیوجنسیس Biogenesis یا زایش حیات از حیات میشناسند!


ولی از آنجا که فرگشت گرایان همواره به اسطوره ها و افسانه ها آویزان هستند در مقابل تمامی آزمایشات پاستور ایستادند و معتقد به زایش حیات از غیر حیات شدند که امروزه آن را با نام افسانه آبیوجنسیس Abiogenesis میشناسند!


🔴اولین فردی که در مقابل علم و تمامی آزمایشات تجربی ایستاد خود داروین بود. زیرا او بهتر از هرکسی میدانست اگر قرار باشد فرگشت زیستی او کار کند، لازم است فرگشتی قبل از آن بوده باشد تا اولین فرم حیات را پدید بیاورد!


زیرا اگر اولین فرم حیات خلق شده باشد آنگاه این سوال ایجاد میشود چرا بقیه فرم های حیات خلق نشده باشند؟ چه الزامی بوده اولین فرم حیات خلق شود ولی بقیه فرگشت بیابند؟ لذا داروین از همان ابتدا دشمنی خود را با علم آغاز کرد و هفت سال بعد از آنکه لویی پاستور زایش حیات از حیات را با آزمایشات تایید کرد، داروین در مقابل این آزمایشات، اسطوره و افسانه زایش حیات از حوضچه های گرم کوچک را مطرح ساخت!


🔴حالا بعد از گذشت نزدیک 140 سال از مطرح ساختن این اسطوره که الهام بخش ایده های ابیوجنسیس چاه ها و چشمه های گرمابی شد دانشمندان دریافتند این افسانه ها بویی از حقیقت نبردند و یک دشمنی آشکار با علم و نظریه خلقت هستند!


زیرا طبق ادعای مقاله، وجود ذرات رسی در این حوضچه ها موجب چسبندگی آجرهای سازنده حیات (همچون آمینواسیدها و فسفات ها) به این ذرات میشود که از انجام واکنشهای شیمیایی بیشتر جلوگیری به عمل میاورند!


وانگهی پروفسور دیگری در ادامه این مقاله میگوید درک ما از جهان در حال افزایش هست اما هنوز فهم چگونگی شروع حیات در زمین برای ما لاینحل باقی مانده و این یک مشکل و چالش جدی علمی برای ماست!


 بله کاملآ درست است زیرا شکست های فرگشت تمامی ندارد. از همان ابتدا فرگشت تهی از شواهد تجربی بود و تاکنون تهی از شواهد تجربی باقی مانده است و همه آنچه در رسانه ها و ژورنال های فرگشتی میشنوید توسط دلارهای دولت فدرال تامین میشود و یک پروپاگاندای سیاسی است تا نظام سکولاریسم مشروعیت پیدا کند و حکومت های دینی نتوانند بر منابع و شبکه های مالی جهان مسلط شوند!


🔴چرا منابع مالی و شبکه های مالی مهم است؟

زیرا اگر شما مانند امریکا شبکه های مالی جهان را در اختیار داشته باشید میتوانید دانشگاه ها و تشکیلاتی تاسیس کنید و به آنها یک برنامه متافیزیکی بدهید و سپس از آنها بخواهید تحقیقات خود را ذیل آن برنامه متافیزیکی پیش ببرند و آنگاه هرچه از دل آن تحقیقات بیرون می آید را به ژورنال ها، رسانه ها و انیمشین سازها بدهید تا آن را تبلیغ و پروپاگاندا کنند.


ولی اگر کشوری مثل جمهوری اسلامی باشید و پولی نداشته باشید که چنین تشکیلاتی بسازید، آنگاه نمیتوانید با این تشکیلات رقابت کنید و لذا به جای آنکه برنامه متافیزیکی سکولاریسم را زیر پرسش ببرید مجبور هستید با کمک فقها دین را به نحوی تفسیر کنید تا با برنامه متافیزیکی سکولاریسم تطبیق حاصل کند، این دقیق کاری است که بعد از انقلاب شده است!


پس کل داستان در سه کلمه خلاصه میشود:

کنترل منابع مالی


🔴هدف ما از تاسیس این وبلاگ و کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی آکادمی خلقت گرایان ایران فقط یک چیز است: آگاهی رسانی به عده ای که میخواهند هنوز مسلمان بمانند و تبدیل به یک سکولار فرگشت گرا نشوند، فراموش نکنید وعده خدا حق است و زمین به وارثان حقیقی آن تعلق خواهد گرفت. حتی اگر سکولاریسم با منابع مالی در برابر حقانیت اسلام و خلقت الله مقاومت کند خدا نور خود را تکمیل مینماید و شواهدی را نشان میدهد که از دل همان فرگشت، خلقت گرایی بیرون بیاید! کما اینکه میبینید این کار قبلآ شده و منابع ما اکثرآ از دل انتشارات سکولاریسم است! 


پی نوشت:

🔴 مقاله بعد از آنکه در (تگ لاین) خود ایده چشمه ها و چاه های گرمابی را برای پیدایش حیات نامحتمل میداند در ادامه میگوید پژوهشگران ایده داروین را در روسیه و امریکا راستی آزمایی کردند و متوجه شدند سراسر چرند است (متن زیر):


We are now testing Darwin's idea🔹️🔹️🔹️The results are surprising and in some ways disappointing🔹️🔹️🔹️in our experiments, the organic compounds became so strongly held to the clay particles that they could not undergo any further chemical reactions


🔴 اما در ادامه مقاله پروفسور دیگری جملاتی میگوید که قابل تامل است و چند نکته در آن نهفته است (متن زیر):


While our understanding of the world is rapidly increasing, the answer to how life began on Earth remains elusive🔹️🔹️🔹️ Understanding how life emerged on Earth within 1,000 million years of its formation is a fascinating scientific problem🔹️🔹️🔹️


🔺️ نکته اول: این پروفسور میگوید حیات یک میلیارد سال بعد از پیدایش زمین پدیدار گشته است. اما فرگشت گرایان اکنون عددهای مختلفی مثل ۳.۸ و ۴ و ۴.۵ میلیارد سال پیش را برای پدیدار شدن حیات مطرح کردند. این به خوبی نشان میدهد فرگشت برخلاف خلقت ۶ روزه توانایی پیش بینی ندارد بلکه فرگشت یک باور متافیزیکی است که مدام تغییر میکند تا با پیشبینی ها منطبق شود و علم نیست


🔺️ نکته دوم: عقب گرد پیدایش حیات از ۳.۵ میلیارد سال قبل به سمت ۴.۵ میلیارد سال قبل خبر خوبی برای فرگشت گرایان نیست زیرا هرچه فاصله زمانی پیدایش زمین با پیدایش حیات کم و کمتر شود فرگشت گرا به خلقت گرا نزدیک و نزدیک تر خواهد شد. 


🔺️ نکته سوم: این پروفسور که نوچه سکولارهاست و از منابع مالی سکولاریسم ارتزاق میکند میگوید فهم ما از جهان افزایش پیدا کرده ولی فهم ما از پیدایش حیات بر روی زمین هنوز مشکل دارد. سوال این است فهم خود جهان چه ربطی به فهم پیدایش جهان دارد؟ 


💎ما با علوم مشاهده پذیر همچون ژنتیک و نسبیت و ... که قابلیت تکرار و آزمایش پذیری دارند توانستیم دریابیم که جهان چگونه کار میکند ولی اینکه جهان چگونه کار میکند چیزی در مورد اینکه جهان و حیات چگونه پدیدار گشته ندارد❗


💎این یک خلط مفهومی است که همیشه فرگشت گرایان انجام میدهند تا نشان دهند که افسانه های آنها در رده علوم تجربی همچون نسبیت و ژنتیک قرار دارد تا به این طریق به این افسانه ها اعتبار علمی ببخشند، زهی خیال باطل❗


منبع:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/4702336.stm


برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما