پیدایش آب و مرگ فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

 


🔴آیا میدانید کاوشگر رزتا در سال 2014 نشان داد دنباله دارها نمیتوانند پیدایش آب روی زمین را توضیح دهند و افسانه متافیزیکی فرگشت و اختراعات تخیلی سکولاریسم را سکه یک پول کرد؟


همانطور که میدانید آب اولین عنصر خلقت بوده است و در تورات آمده که زمین تهی و بی شکل بود و خدا آن را از آب خلق کرد. در انجیل عهد جدید و نامه دوم پطرس نیز آمده که زمین از آب شکل گرفت. قرآن نیز به طور مشابه میگوید قبل از خلقت آسمانها و زمین عرش خدا بر آب بود و الله به وسیله آب جهان را خلق کرده است!


ولی از آنجا که فرگشت اصالت ندارد و صرفأ به دلیل مخالقت با خلقت  پدید آمده است؛ فرگشت گرایان تعبیری کاملأ برعکس را به کار گرفتند و اولین عنصر خلقت که آب بوده را به چیز دیگری تبدیل کردند لذا طبق افسانه های فرگشتی در ابتدا بیگ بنگ شد و در لحظات نخست عناصر هیدروژن، هلیوم و مقداری لیتیوم پدید آمد.آنگاه طی یک فرایند میلیون ساله تخیلی به واسطه ستارگان نسل اول عناصر سنگین تر بوجود آمد و با انفجار این ستارگان، عناصر سنگین در کیهان پراکنده شد و دوباره با تکرار این سیکل ستارگان نسل های بعدی مثل خورشید ما ساخته شد و از دیسک پیش سیاره ای آن سیاره زمین بوجود آمد!


🔴 توجه کنید تمام آنچه خواندید سراسر داستان و اختراعات ذهنی است که هیچگونه شواهد تجربی ندارد و بر مبنای تخیلات فرضی سکولارها شکل گرفته است!

ولی حتی با قبول تمامی این اختراعات و داستان های تخیلی باز هم مشکل فرگشت گرایان حل نمیشود زیرا دیسک پیش سیاره ای فرگشت گرایان در نقاطی که زمین در آن تشکیل شده به دلیل نزدیک بودن به ستاره و دمای بالا نمیتواند آبی در خود نگه دارد و آبها فقط میتوانند در فواصل دورتر متراکم شده و توسط دنباله دارها به سیاره ما بیایند!


🔴اما تحقیقات دانشمندان در سال 2015 بر روی این دنباله دارها نشان داد مقادیر ایزوتوپ دوتریوم آب دنباله دارها سه برابر آب روی زمین است. به بیان دیگر این دنباله دارها نمیتوانند تامین کننده آب روی زمین باشند و همه اختراعات فرگشت گرایان روی سر آنها آوار شد!


لذا همانطور که گفتیم هر آنچه که هست همانگونه که هست در 6 هزار سال گذشته توسط الله خلق شده است. اما چرا فرگشت گرایان آن را نمیفهمند؟ زیرا سکولاریسم به آنها پول میدهد تا آنرا نفهمند و آنها نیز قسم خوردند تا وقتی سکولاریسم پول میدهد و زندگی انگل وار آنها را تامین میسازد خود را در نفهمی نگه دارند و داستان های تخیلی بسازند!



پی نوشت:

🔴 اول از همه در مورد آیه 7 سوره هود نکته ای بگویم که در بالا به آن اشاره شد. قرآن در آیه 30 سوره انبیاء میگوید مگر کافران ندیدند که زمین و آسمانها به هم پیوسته بودند و ما آنها را باز کردیم و هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم؟ 


🔺️در این آیه قرآن دوباره بر خلقت از آب و عنصر اولیه آب تاکید میکند که با آیه 7 سوره هود کاملآ تطابق و انسجام دارد. پس آیه ۳۰ سوره انبیاء اصلآ در مورد بیگ بنگ چیزی نگفته است و اتفاقآ این آیه در نفی بیگ بنگ است. اینکه چه کسانی و چگونه شما را به انحراف کشاندند و از این آیه بیگ بنگ را استخراج کردند جای سوال دارد. 


🔺️این افراد اول قرآن را نخواندند تا حقیقت را بفهمند بلکه اول انتشارات سکولاریسم را خواندند و بعد به سراغ قرآن آمدند و آن را با انتشارات سکولاریسم تفسیر و معنا کردند❗


🔺️پیوسته بودن هم میتواند به این معنی باشد که قطرات آب که ماده اولیه خلقت است به هم پیوسته بودند. مثلآ وقتی شما به یک استخر آب نگاه میکنید در سراسر آن یک پیوستگی و همگنی میبینید. لذا زمین و آسمانها مثل آب یک استخر به هم پیوسته بودند که از این آب زمین خلق شد و آسمان ها خلق شدند.


🔴 نکته دوم اینکه همه چیزهایی که فرگشت گرایان از بیگ بنگ تعریف کردند تا به امروز تهی از شواهد تجربی است و کوچکترین شاهد تجربی ندارد. اینکه بیگ بنگ میتواند پیدایش عناصر را توضیح دهد چرند و پرند است. این سخنان پر از تنش و ناهنجاری های گوناگون است که برای دریافت آن میتوانید 20 نکته ابتدایی کانال تلگرامی ما را بخوانید❗


🔴 نکته سوم اینکه حتی اگر همه داستان های آنها از بیگ بنگ تا پدید آمدن دیسک پیش سیاره ای درست باشد آنگاه در توضیح پیدایش آب روی زمین و اقیانوس ها گیر هستند که خودشان به آن اعتراف کردند که در اسلاید 9 آوردیم. (متن زیر):


Here, we report the direct in situ measurement of the D/H ratio in the Jupiter family comet 🔹️🔹️🔹️that is, approximately three times the terrestrial value🔹️🔹️🔹️ and preclude the idea that this reservoir is solely composed of Earth ocean–like water.


🔺️ضمن اینکه حتی اگر بپذیرید دنباله دارها آب را به زمین آوردند باز هم توضیح نمیدهد چگونه این دنباله دارها به زمین رسیدند و میلیون سال زمین را بمباران کردند. چنین فرضیات خیالی هیچگاه قابل راستی آزمایی نیست و شما فقط در صورتی میتوانید آنها را قبول کنید که در مرحله اول قبول کرده باشید خالقی وجود ندارد❗


منبع:

https://www.science.org/lookup/doi/10.1126/science.1261952



برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما بپیوندید:


https://t.me/myth_of_evolution

http://instagram.com/myth_of_evolution


🔴

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدایش انسان، سستی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

پیدایش کپسول زمان، رسوایی فرگشت (اخبار خلقت گرایانه)

سوال از شما --- پاسخ از ما